تبلت آیپد مینی نسل جدید اپل چنین طراحی خواهد داشت

    کد خبر :789801

شرکت اپل را باید از برندهای فعال صنعت دانست که همیشه سعی دارد محصولاتی جذاب را برای طرفداران توسعه داده و مدتی بعد عرضه دارد. حال گفته شده سال 2021 باید انتظار رونمایی آیپد مینی بازطراحی شده باشیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در سال 2021 اپل قصد دارد چندین مدل آیپد جدید معرفی کند که در میان آنها آیپد مینی نسل بعدی هم شاهد خواهیم بود و در مقایسه با نسخه قبلی طراحی کاملا متفاوتی دارد.

سال جاری آیپد 2021 و آیپد پرو 2021 هم معرفی خواهند شد که بعید است به دلیل بروزرسانی در طراحی، ظاهری چندان متفاوت پیدا کنند. اما آیپد مینی تاکنون ظاهر نوسازی پیدا نکرده و امسال باید شاهد این طراحی باشیم. به تازگی تیم svetapple.sk تصمیم گرفته تا رندری از نسل بعدی آیپد مینی منتشر کند که طراحی محصول آینده اپل را به خوبی نشان می‌دهد.

آیپد مینی 2021 شباهت فاحشی به آیپد پرو و آیپد ایر نسل فعلی دارد. طراحی این تبلت بسیار شبیه به تبلت‌های نسل فعلی آیپد است و باید انتظار داشت که اپل از سخت افزار ارتقایافته و نسل جدید بهره گیرد.

انتظار می‌رود که آیپد مینی جدید 2021 از حاشیه بسیار باریک‌تری بهره ببرد، همچنین دستگاه دارای دکمه هوم نخواهد بود، در عوض اپل ممکن است یک اسکنر اثر انگشت با Touch ID را در دکمه پاور مانند iPad Air انتخاب کند. این دستگاه همچنین ممکن است با USB-C همراه باشد و می‌تواند از اپل پنسل پشتیبانی کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا مارس امسال منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید