تابلوی خیابان نوربخش نصب شد

    کد خبر :644770

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران تابلوی خیابان مرحوم نوربخش نصب شد.

 

 محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم خدمات نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی را ماندگار توصیف کرد و گفت: آن مرحوم هم در عرصه پزشکی و هم در عرصه مدیریت از خود نامی نیک به یادگار گذاشت.

 

شریعتمداری برای مرحوم نوربخش از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت کرد و اظهار داشت: همه جامعه ما بر صداقت، پاکدستی و مدیریت کارآمد آن مرحوم گواهی می‌دهند و ایشان عمر خود را برای خدمت به مردم صرف کرد و در همین راه نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

 

وی ادامه داد: مرحوم نوربخش در روزهای پایانی عمر خود کمپینی را برای مهربانی پزشکان با بیماران راه‌اندازی کرد و امیدواریم همه مدیران کشور ما مشی و منش آن مرحوم را الگوی خود قرار دهند.

 

ناهید خداکرمی، عضور شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای شهر تهران برای نامگذاری خیابانی به نام مرحوم دکتر نوربخش اتفاق نظر داشتند و پس از مشورت با خانواده ایشان، نامگذاری خیابان محل زندگی آن مرحوم به نام دکتر سیدتقی نوربخش به تصویب رسید.

 

وی نامگذاری خیابانی به نام نوربخش را اقدامی برای بزرگداشت و شناساندن آن مرحوم به جامعه دانست.

 

به گزارش فارس،سید مرتضی نوربخش پدر شادروان دکتر سید تقی نوربخش نیز در این مراسم گفت: مرحوم نوربخش در تمام عمر حرفه‌ای خود همواره به اخلاق پزشکی پایبند بود و در معالجه بیماران به دنبال مسائل مادی نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید