تأکید مدیرعامل بانک مسکن بر ارائه وام بدون ضامن

    کد خبر :884791
مدیرعامل بانک مسکن به طور سرزده از برخی شعبه‌های این بانک به منظور بررسی حسن اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن بازدید به عمل آورد.

«بازتاب»، به نقل از «پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا»،  صبح امروز محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن همزمان با اجرای طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن از شعب سی متری جی، وزراء و میدان ولیعصر این بانک بازدید به عمل آورد.

این بازدید به طور سرزده و در راستای نظارت بر حسن اجرای طرح ارایه تسهیلات بدون ضمانت انجام شد.

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب مذکور از نزدیک با کارکنان گفتگو و بر تکریم بیش از پیش مشتریان و اجرای صحیح طرح ارایه تسهیلات خرد بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تاکید کرد.

طبق دستور رییس جمهوری سهولت تامین مالی برای اقشار مختلف جامعه، با همکاری وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور، به تازگی در دستور کار قرار گرفته است.

در این باره، با دستور رییس جمهوری و ابلاغ وزیر اقتصاد به ۱۳ بانک دولتی، طرح پرداخت وام بدون ضامن تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از روز شنبه نهم بهمن ماه اجرا شده است.

3
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ی گفت:

    خدا کنه حرف دروغ نزنند . چون مردم سرسوزنی دیگه به مسولین اعتماد ندارند . چون فقط حرف دروغ تا دلت بخواد میزنند .

  2. سید حسین بدر گفت:

    سلام خسته نباشید و خدا قوت
    من برای راه اندازی کارم ( کافه سنتی ) نیاز به وام یکصد میلیون تومانی دارم به بانکهای رفاه و سپه هم مراجعه کردم متاسفانه بهم کمک نکردن و حتی بانک سپه عنوان کردند که نامه ی اومده که جلوی پرداخت وام رو گرفتن ( بانک سپه در بندرانزلی ) نمیدونم چی کار کنم ای کاش یه فرجی میشد و مشکله بنده هم حل میشد
    با احترام

  3. جزایری گفت:

    کاملا دروغ است مثل همیشه و همچون همه اراجیف شان! بنده بشخصه مراجعه کردم و کاملا دروغ بود. برای یک وام ۸۰ میلیون تومانی هم ضامن خواستند و هم گفتند باید ۱۸ میلیون تومان اوراق بخری!!! یعنی وام را در واقع از دارنده اوراق مسکن میگیری، و علاوه بر مبلغ ۱۸ میلیون تومانی که به دارنده اوراق پرداخت میکنی، سود ۱۸ درصد هم به بانک باید پرداخت کنی!! بانک ها نان شان را در خون مردم بعنوان خورش فرو میکنند و می بلعند!

دیدگاهتان را بنویسید