بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن

    کد خبر :834527
بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای از اعلام فرایند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و امکان ثبت نام از (۱۶مرداد) خبر داد.

عرفان مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه خود تصریح کرده است: با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسرشده و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

مرادی ادامه داد: سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید