بی ام و و نمایش اسکوتر الکتریکی CE 04

    کد خبر :960885

بی ام و سابقه درخشانی در تولید خودروها و وسایل نقلیه الکتریکی دارد و به تازگی از یک محصول برقی به نام اسکوتر CE 04 رونمایی به عمل آورد.

بازتاب-این اسکوتر که مناسب رفت و آمدهای شهری بوده، باتوجه به الکتریکی بودن طراحی مدرن و آینده نگرانه شامل آن شد. BMW Motorad اسکوتر برقی CE 04 آینده را در بازار هند به نمایش گذاشته است. CE 04 در کنار دوچرخه اسپرت بی ام و  S 1000 RR 2023 به نمایش گذاشته شد. بی ام و  CE احتمالاً تحت قوانین CBU قرار می‌گیرد و قیمت بالایی خواهد داشت که مطابق با طراحی و ویژگی‌های عالی آن است.

CE 04 یک اسکوتر الکترونیکی فوق العاده پریمیومی با ظاهری آینده‌نگر به سبک ماکسی است. این اسکوتر برای بخش فوق‌العاده‌ای از بازار خودروهای برقی دو چرخ در هند طراحی شده و احتمالاً گران‌ترین اسکوتر الکترونیکی هندوستان هم خواهد بود. حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی 120 کیلومتر بر ساعت و برد آن 130 کیلومتر با یک بار شارژ است.

CE 04 می‌تواند در 2.6 ثانیه از 0 تا 50 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد و دارای چند گزینه شارژ است. می‌توانید از یک شارژر 2.3 کیلوواتی برای شارژ کامل دوچرخه برقی در کمتر از 4.5 ساعت یا شارژر 6.9 کیلوواتی 1.67 ساعت (100 دقیقه) استفاده کنید.

اسکوتر الکتریکی CE 04

بی ام و  CE 04 دارای نورپردازی LED، پیشرانه متمرکز بر پایداری و نشانه‌های ظاهری الهام‌گرفته از الگوهای علمی و تخیلی است. دارای پنل‌های شناور، گرافیک مینیمالیستی، چرخ عقب آشکار و برجسته‌های نارنجی متضاد هم می‌باشد. CE 04 از موتور الکتریکی PMSM با خنک کننده مایع 20 اسب بخار و یک بسته باتری 8.9 کیلووات ساعتی نیرو می‌گیرد. این دستگاه مجهز به دو دیسک 265 میلی‌متری در جلو و یک دیسک تکی در عقب است. همچنین دارای سیستم ترمز ABS و کنترل کشش برای افزایش ایمنی برای کاربران هم خواهد بود.

وزن اسکوتر برقی جدید بی ام و 231 کیلوگرم و ارتفاع صندلی 780 میلی‌متر است. چندین لوازم جانبی سفارشی دیگر وجود دارد که همراه با بسته در دسترس خواهد بود. دارای یک محفظه شارژ سیار تهویه‌شده، یک محفظه نگهداری کلاه ایمنی و یک صفحه نمایش بزرگ 10.5 اینچی HD TFT اطلاعات سرگرمی هم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید