بیمه معلم مشاور و کارشناس فروش استخدام می کند

    کد خبر :907064
استخدام بیمه معلم

بیمه معلم با مصوبه هیئت مدیره و در راستای اشتغال زائی و توسعه ضریب نفوذ بیمه عمر در نظر دارد نسبت به جذب مشاور و کارشناس فروش بیمه های زندگی ویژه فرهنگیان، خانواده هایشان و ویژه دانشجویان سراسر کشور با شرایط خاص اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم؛ مدیر بیمه های عمر و زندگی این شرکت با اعلام این خبر افزود: شرکت بیمه معلم به منظور توسعه بیمه های زندگی، فرایند اشتغال زائی و همچنین توسعه روندهای سرمایه گذاری در بیمه عمر طرح جدیدی در سال 1401 را کلید زد.

بر این اساس، جذب مشاور و کارشناس فروش بیمه های زندگی و در ادامه اعطا کد نمایندگی و بازاریابی فروش بیمه های زندگی به خانواده فرهنگیان و دانشجویان، بر اساس مصوبه هیئت مدیره بیمه معلم در دستور کار گرفت.

سعید گیوه چی گفت: بیمه معلم این اقدام را در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی و اشتغال زائی خانواده فرهنگیان کلید زده که بر اساس آیین نامه 96، فرد می تواند در کنار کارشناس فروش بیمه های زندگی، فعالیت های شغلی خود را نیز انجام دهد.

در همین زمینه برای دانشجویان، فرهنگیان و خانواده فرهنگیان تسهیلات ویژه ای اعم از اعطاء وام جهت خرید تجهیزات در نظر گرفته می شود تا بتوانند در فروش بیمه های عمر با حمایت های بیمه معلم گام بردارند.

به عقیده گیوه چی؛ یکی از چالش های شبکه نمایندگی و بازاریابی در صنعت بیمه، عدم حمایت متقاضیان تا زمان دسترسی به درآمد است و همین امر سبب ریزش شبکه نمایندگی و بازاریابی می شود به همین دلیل ما در نظر داریم در کنار پروسه نظارت، کنترل ویژه و آموزش، به عنوان یک سازمان فروش تا جذب پرتفوی و حصول درآمد قابل قبول، حمایتهای لازم را بعمل آوریم.

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم خاطر نشان کرد: در این زمینه نرم افزاری تهیه شده تا به صورت سیستماتیک، افراد متقاضی از زمان دریافت کد تا زمان رسیدن به درآمدزائی و کد نمایندگی راهنمایی و هدایت شوند و همزمان 200 نماینده برتر نیز جهت تعلیم این افراد وارد عمل می شوند.

وی گفت: در واقع بیمه معلم تلاش کرده در این امر هم از ظرفیتهای سهامداری بهره ببرد و هم در مسیر رشد و توسعه بیمه های عمر و زندگی گام بردارد.

علاقمندان جهت ارسال درخواست می توانند به آدرس اینترنتی بیمه معلم مراجعه نموده و یا بر روی آدرس اینترنتی زیر کلیک نمایند.

ورود به بخش ارسال درخواست

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید