بیل گیتس چندان موافق رمزارزها نیست/ آنها چیزی برای جامعه ندارند

    کد خبر :912097

بیل گیتس در حال حاضر چهارمین فرد ثروتمند دنیا بوده و موسس مایکروسافت هم به حساب می‌آید. در آخرین مصاحبه خود بیان داشت که علاقه‌ای به دنیا رمزارزها نداشته و معتقد است که آنها برای جامعه چیزی ندارند.

بازتاب- بیل گیتس از جمله افرادی بوده که در زمینه فناوری فعالیت داشته و حال که پای رمزارزها وسط آمده به آنها علاقمند نیست. گیتس در جلسه پرسش و پاسخ شبکه اجتماعی ردیت به برخی سوالات پاسخ داد و یکی از آنها نظرش پیرامون دنیای رمزارزها بود.

گیتس در پرسش یکی از افراد پیرامون رمزارزها بیان داشت که او هیچ سرمایه گذاری در این حوزه نداشته و بیشتر مایل است در بخش‌هایی سرمایه گذاری کند که خروجی ارزشمندی داشته باشند. وی اظهار داشت که هر شرکتی با توجه به خروجی خود ارزش دارد و رمزارزها خروجی ارزشمندی ندارند. هفته گذشته بود که دنیای رمزارزها با افت ارزش شدیدی رو به رو شد و بیت کوین از 40 هزار دلار به 26 هزار دلار رسید.

کارشناسان معتقد هستند که ارزش بیت کوین ممکن است همچنان سیر نزولی داشته باشد. البته این نخستین بار نیست گیتس پیرامون رمزارزها اظهار نظر کرده و پیشتر بیان داشته اگر افراد کمتر از ایلان ماسک پول دارند باید حواسشان به شدت جمع باشد زیرا ریسک بالایی را به دنبال خواهد داشت.

گیتس همچنین در زمینه تغییرات اقلیمی دنیا هم فعالیت داشته و پیشتر بیان داشت که رمزارزها تاثیر منفی در این زمینه داشتند زیرا بخش بزرگی از انرژی مصرفی را به خود اختصاص دادند. به هر حال باید منتظر ماند فرجام دنیای رمزارزها به کجا خواهد رسید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید