بیلد: قرارداد هوملس به طور خودکار تمدید می شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹
    کد خبر :764447

ماتس هوملس فقط به خاطر موضوع بازگشت به تیم ملی، مورد توجه رسانه ها نیست.

فرمانده خط دفاع دورتموندی ها با باشگاهش تا ابتدای تابستان 2023 قرارداد دارد. اما این تفاهم نامه کاری به صورت اتوماتیک قابلیت تمدیدشدن را دارد. این موضوع را امروز اشپورت بیلد گزارش کرده است.

نشریه هفتگی معتبر ژرمن ها در آخرین شماره خود که امروز انتشار یافت، در گزارشی به وضعیت قرارداد هوملس تحت عنوان «آیا ماتس تبصره پنهانی در قراردادش دارد؟» اشاره کرد.

مطابق آنچه گزارشگر این نشریه نوشت، بازیکن با تجربه قلب دفاع زردپوشان تبصره ای در متن قراردادش با بورسیا هست که این امکان را می دهد تفاهم نامه کاری او حتی برای بعد از سال 2023 نیز تمدید شود.بدون آنکه رایزنی انجام گیرد.

از آنجایی که هانس یواخیم واتسکه، مدیر عامل بورسیا در مصاحبه اخیرش عنوان کرد زنبورها بابت ماتس بسیار راضی هستند، نشریه ژرمنی پیش بینی کرده هوملس در سال های بعد از 2023 نیز پیراهن تیم پرطرفدار را به تن داشته باشد.

این بازیکن که در اصل در آکادمی بایرن مونیخ رشد کرد، به جز سال های 2016 تا 2019 که مجددا پیراهن تیم مونیخی را به تن کرد، در بورسیا بازی کرده است.

او در سال 2014 با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شد. اما در سال 2019 یواخیم لو، سرمربی مانشافت او را کنارگذاشت.

به گزارش فارس، هوملس نظیر بواتنگ و توماس مولر، دو هم تیمی سابقش در بایرن و تیم ملی، نزد زردهای وستفالن بسیار احیاشد و بازگشت خیره کننده ای داشت.

تا جایی که رسانه ها و کارشناسان خواستار دعوت مجدد از وی توسط سرمربی تیم ملی آلمان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید