بیداریان: یکی از مشکلات شنا کمبود مسابقات مختلف است

    کد خبر :455066

مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا گفت: یکی از مشکلات شنای کشور کمبود مسابقات مختلف است.

طبق اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی شنا در خصوص برگزاری رکوردگیری از شناگران در پایگاه‌های ملی شنا که در چهار مرحله پیش بینی شده است، مرحله دوم این رکورد گیری روز پنجشنبه (۱۳ دی ۱۳۹۷) برگزار می‌شود.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا در این خصوص افزود: مرحله دوم این رکورد گیری ۱۳ دی ماه ۱۳۹۷ در هر چهار پایگاه ملی شنا کشور برگزار می‌شود. مربیان شهرهایی که زیر مجموعه این پایگاه‌ها هستند باید هماهنگی های لازم با سرمربیان پایگاه‌ها جهت اعلام اسامی و رشته‌هایی که شناگران آنها تمایل به شرکت دارند را تا روز سه‌شنبه(۱۱ دی ۱۳۹۷) انجام دهند.

بیداریان در ادامه درخصوص اهداف برگزاری این رکوردگیری ها بیان کرد: این چهار پایگاه در سطح کشور طراحی شده اند تا شناگران بتوانند در هر نقطه از کشور خود را در شرایط مسابقه قرار دهند. یکی از مشکلات شنای کشور کمبود مسابقات مختلف است که با محدودیت منابع مالی فدراسیون، کادر فنی تصمیم به برگزاری این چنین رقابت‌هایی در سطح کشور گرفته است. همچنین این طرح به شناگران کمک می‌کند تا در فصول مختلف تمرینی بتوانند در شرایط مسابقه قرار گیرند و توانایی خود را در حالت مسابقه از نظر ذهنی و جسمانی بالا ببرند.

به گزارش فارس، وی در پایان گفت: نتایج رکوردگیری‌ها در همان زمان برگزاری به شناگران اعلام و فایل آن برای مربیان مربوطه ارسال می‌شود.

پایگاه ملی شنا تهران (سرمربی خشایار حضرتی)

پایگاه ملی شنا مشهد (سرمربی مجید مشتاق عشق)

پایگاه ملی شنا اصفهان (سرمربی گامردیلانچیان)

پایگاه ملی شنا فارس (سرمربی عباسعلی کشتکار)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید