بیت کوین در آستانه کانال ۵۳ هزار دلار

    کد خبر :842911
بیت کوین در آستانه کانال ۵۳ هزار دلار

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با صدور بیانیه تازه‌ای نسبت به کلاهبرداری‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتالی هشدار داده است.

این کمیسیون به سرمایه گذاران هشدار داده است که وارد شدن در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشکوک در بازار رمزارزها به طمع کسب سود هنگفت می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به سرمایه آن‌ها وارد کند.

با شدت گرفتن روند خروج بیت کوین از صرافی‌های اصلی، قیمت این رمزارز در ساعت‌های اخیر تقویت شده و این مساله به سایر ارزها نیز در قرار گرفتن بر روی ریل صعودی کمک زیادی کرده است.

رمزارز سولانا پس از صعودهای پی در پی و سنگین خود به شدت مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است.

با این حال این رمزارز، یکی از سه رمزارزی در کنار کاردانو و باینانس کوین است که تحلیل گران بانک جی پی مورگان- بزرگ‌ترین بانک امریکا- در گزارش خود به آن اشاره کرده و نسبت به سرریز بیش از حد سرمایه به طرف آن‌ها و حبابی شدن قیمت شان هشدار داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۶۸ درصد بیشتر شده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۸۸.۷۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۰.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۶۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰.۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۵۲,۶۲۲ ۱,۴۴۲,۳۱۱,۶۶۱
اتریوم ۳,۹۲۲ ۱۰۷,۵۰۴,۷۹۱
کاردانو ۲.۸۱ ۷۷,۱۲۲
بایننس کوین ۴۹۶ ۱۳,۶۱۱,۷۵۵
تتر ۱ ۲۷,۴۲۲
ریپل ۱.۳۸ ۳۷,۷۰۸
سولانا ۱۸۴ ۵,۰۴۵,۳۵۶
دوج کوین ۰.۳۰ ۸,۳۶۹
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید