بیت کوین با سر به زمین خورد

    کد خبر :881541
بیت کوین با سر به زمین خورد

بیت کوین (BTC) در ۱۲ ساعت گذشته ۷.۵ درصد کاهش یافت و از ۴۳,۳۲۸ دلار در ساعت ۴ عصر روز گذشته به وقت محلی آمریکا به ۳۸,۲۵۸ دلار تا ساعت ۴ صبح امروز (جمعه) رسید که پایین‌ترین نرخ این ارز دیجیتال در ۶ ماه گذشته محسوب می‌شود.

سقوط قیمت امروز تا این لحظه حدود ۵۰ میلیارد دلار را از کل بازار ارزهای دیجیتال حذف کرده است. ارزش کل بازار ارزدیجیتال از اوایل نوامبر ۲۰۲۱ که به اوج خود یعنی ۳ تریلیون دلار رسید، رو به کاهش است.

بدون حتی یک خبر بد که بسیاری بتوانند این سقوط را علت آن بدانند، سرمایه گذاران در تعجب هستند که چه چیزی باعث این قیمت شده است.

برخی به شاخص‌های کلان اشاره می کنند که قیمت سهام شرکت ‌های فناوری در بورس نزدک به «محدوده اصلاحی» وارد خواهد شد و انتظار می رود چندین افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ رخ دهد.

بر اساس این گزارش، اما بیت کوین در مسیرهای ناشناخته حرکت می کند. به همین سادگی می‌توان این خبر را داشت که رائول پال، سرمایه دار بزرگ بیت‌کوین، تمام سکه‌های خود را فروخته و فقط یک بیت‌کوین برای او باقی مانده است.

صفحه توییتر موسسه تحلیلی Rekt Capital خاطرنشان کرد که الگوی فعلی “شباهت های کمی با رفتار قیمت اواخر سپتامبر ۲۰۲۱ دارد.” در آن زمان، بیت کوین چندین بار از سپتامبر تا اکتبر از حدود ۵۲۰۰۰ دلار به حدود ۴۱۳۰۰ دلار سقوط کرد و تا اوایل نوامبر تا ۶۹۰۰۰ دلار افزایش یافت.

به گفته حساب توییتر شرکت InvesetAnswers نیز با بیش از ۸۵۰۰۰ دنبال کننده نشان می‌دهد که خرس‌ها «به بیت کوین زیر ۴۱۰۰۰ دلار نیاز دارند تا ۱۳۲ میلیون دلار سود به جیب بزنند.»

به گزارش تسنیم، خرس‌ها در بازار بورس نماد سرمایه دارانی هستند که معتقدند ممکن است قیمت سهام با افت مواجه شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایرانی گفت:

    حدس من اینه که یک گروه خاص یک کشور خاص هفته ۵۰ بیلیون دلار می کشه بالا و مردم دیگر کشور ها رو بدبخت و بدبختر می کنه. بله این وسط یک عده خوش شانس هم ممکنه به نوایی هر چند کم برسند ولی سود اصلی دست ان کسی هست که این سیستم را می چرخانه که از نظر من یک کشور خاص و یا یک عده خاص هستند و دقیقا هم می دانند دارند چیکار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید