بورس تهران جامه قرمز پوشید

    کد خبر :767872

بورس تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه را با افت آغاز کرد و در ساعات اولیه معاملات تا بیش از ۱۹ هزار واحد منفی شد اما درمیانه راه تغییر مسیر داد و از مسیر کاهش فاصله گرفت و در پایان معاملات شاخص کل با ۵ هزار و ۵۲۸ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۲۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۴۳ واحد افزایش به رقم ۴۴۴ هزار و ۳۷۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار معامله به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۴۸ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۲۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت یک میلیون و ۱۶۷ هزار معامله انجام داده‌اند که ۶۴ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال ارزش داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، پلیمر آریا ساسول، مدیریت انرژی امید تابان هور، پتروشیمی تندگویان، بانک دی و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید