به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک الجلیل به دنبال ورود پهپاد

    کد خبر :889039
به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک الجلیل به دنبال ورود پهپاد

خبرنگار المیادین از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، المیادین اعلام کرد که صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی مرز لبنان به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر به دنبال ورود یک پهپاد از لبنان به اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علت به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی، ورود یک پهپاد از لبنان بوده است.

المیادین اعلام کرد: صهیونیستها برای ساقط کردن پهپادی که از لبنان وارد فلسطین اشغالی شده و بر فراز شهرک الجلیل به پرواز درآمده است، از نیروی هوایی خود کمک گرفته اند.

همزمان المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از رهگیری یک پهپاد که از سوریه به فلسطین اشغالی وارد شده است هم خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: گزارش هایی از رهگیری دو پهپاد مخابره شده است.

صابرین نیوز هم با اشاره به اینکه صدای دو انفجار در آسمان الجلیل شنیده شده است، و ستونی از دود در آسمان آن به هوا برخاسته است، گزارش داد: سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در مقابله با دو پهپادی که از لبنان وارد فلسطین اشغالی شده و بر فراز شهرک الجلیل به پرواز درآمده اند، شکست خورده است و صهیونیستها به نیروی هوایی خود روی آورده اند.

به گزارش مهر، همزمان آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید ورود پهپاد از لبنان به فلسطین اشغالی گفت: پهپاد کوچکی از لبنان وارد شده است و سیستم هشدار دهنده در منطقه الجلیل فعال شده است و سامانه گنبد آهین فعال شده است و جنگنده ها و بالگردهای نظامی وارد عمل شده اند. موضوع در حال بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید