به روز رسانی ناتمام همراه اول اعتراضات را به اوج رساند/ چرا مشترکین همراه اول نمی‌توانند اینترنت بخرند؟

    کد خبر :822919

 چند روزی است که سامانه های آنلاین اپراتور همراه اول با مشکلی عجیب در فرایند به روز رسانی رو به رو شده و این مهم سبب شده تا مشترکان این شرکت خدمات ارتباطی قادر به خرید بسته اینترنتی نباشند؛ مشکلی به ظاهر بزرگ که اعتراضات جدی و تندی را نیز به همراه داشته است.

«بازتاب»؛ آرش خداپرست- دو سه روزی هست که مشترکان همراه اول پس از مراجعه به سایت، نرم افزار همراه من و نیز کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنت با پیغام هایی مثل سامانه در حال به روز رسانی است، رو به رو می شوند و عملاً نمی توانند بسته های اینترنتی خود را تمدید کنند و یا بسته جدید بخرند.

این مشکل سبب شده است تا مشترکان همراه اول به شدت از این بابت عصبانی شده و با حضور در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند و متذکر شده اند که در حال حاضر به ناچار باید از بسته های آزاد اینترنتی که اتفاقاً تعرفه های بسیار زیادی دارند، استفاده کنند.

بررسی های بیشتر نشان می دهد که این مشکل بخاطر عملیات به روز رسانی و ارتقای سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول به وجود آمده است.

همانطور که اشاره شد این مشکل که حداقل سه روزی هست که ادامه دارد، دیگر از وضعیت به روز رسانی گذشته و به وضعیت به هفته رسانی رسیده است.

هر چند در هر سامانه آنلاینی بروز مشکلات اینچنینی چندان دور از انتظار نیست، اما اینجا نگرانی اصلی آن است که زمان حل این مشکل به شکل عجیبی از میزان استاندارد عبور کرده است.

در همین رابطه یکی از کاربران توئیتری خطاب به وزیر ارتباطات نوشته است: جناب وزیر وقت کردید بفرمایید چه کسی مسئول خسارت مشترکان و سود کلان اپراتور همراه اول بابت هزینه احتمالی اینترنت آزاد خواهد بود!؟

کاربر دیگری در این باره نوشته است: چرا همراه اول چند روزه اینجوریه و نمیشه ازش اینترنت خرید؟ کسی میدونه چیکار باید بکنم؟

کاربر دیگری نیز نوشته است: شما هم همش فكر می كنيد همراه اول داره سرتون كلاه ميذاره يا فقط من انقدر بدبينم؟!

کاربر دیگری نیز نوشته است: واقعا ۲۴ ساعته از #همراه_اول نمیتونم هیچ خدماتی بگیرم و اینترنت همراه ندارم!

در ادامه این اعتراضات، سید یاسر رایگانی- سخنگوی همراه اول در رابطه با نحوه جبران این خسارت به مشترکان در حساب شخصی اش در توئیتر نوشت: باتوجه به بروزرسانی سامانه‌های ارتباطی همراه اول درفاصله زمانی شنبه تا سه‌شنبه جاری و عدم امکان خریدبسته برای برخی از مشترکان، همراه اول هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشان‌در این تاریخ باتعرفه آزادمحاسبه شده رامعادلسازی و مبلغ کسرشده مازادرا به‌صورت‌ بستانکاری در حسابشان اعمال کند.

هر چند به نظر می رسد همراه اول همانطور که مدیر کل روابط عمومی این شرکت نیز تأکید کرده تصمیم دارد تا این خسارت را جبران کند، اما این موضوع سبب نمی شود تا ضعف و اشکال بزرگ به وجود آمده در همراه اول نادیده گرفته شود.

اشکال بزرگی که حتی می تواند به لحاظ مشتری مداری نیز پیامدهای زیان باری برای این شرکت داشته باشد.

چرا که حداقل انتظار مشترکان از همراه اول این بود که قبل از بروز مشکل این اتفاق را پیش بینی و به اطلاع مشتریان می رساند تا آنها اینگونه گرفتار وضعیت بد موجود نشوند!

به هر صورت باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد؟ مشکل چه زمانی حل خواهد شد و همراه اول چگونه به جبران این خسارت اقدام خواهد کرد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید