بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده/ یک خرید ارزشمند

    کد خبر :974307
میان رده

گوشی‌های هوشمند میان رده مدل‌هایی هستند که در عین داشتن مشخصات ایده آل قیمت بالایی نداشته و نیاز مخاطب خود را به خوبی می‌توانند برآورده سازند.

بازتاب-

شرکت‌های تولیدکننده اسمارتفون همیشه سعی داشته گوشی برای اقشار مختلف توسعه دهند و مدل‌های میان رده هم برای افرادی تدارک دیده شده که می‌خواهند با هزینه مطلوب از گوشی مناسب برخوردار شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل‌های میان رده سال 2023 آشنا سازیم تا اگر به دنبال خرید چنین گزینه‌ای هستید، انتخاب ساده داشته باشید.

 

1-گوگل Pixel 6a

میان رده

مزایا: طراحی جذاب/دوربین قابل توجه/سریع و قدرتمند

معایب: نمایشگر 60 هرتزی/حافظه داخلی محدود 128 گیگابایتی

گوشی Pixel 6a گوگل یک میان رده در خانواده پیکسل 6 بوده که اگرچه طراحی خود را از این خانواده گرفته، اما در برخی موارد گزینه‌ای رده پایین‌تر محسوب می‌شود. پیکسل 6ای پردازنده قوی داشته و از این رو عملکرد سریع و قابل توجهی می‌تواند از خود نشان دهد.

طراحی آن دارای ارگونومی بالا بوده و همین امر موجب می‌شود تجربه کاربری لذت بخشی داشت. در سوی دیگر دوربین 12 مگاپیکسلی آن عملکرد بزرگی داشته و می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها در بخش دوربین دانست.

البته معایبی هم دارد که باید به نمایشگر 60 هرتزی و حافظه داخلی محدود 128 گیگابایتی اشاره کرد. به طور کلی گوگل Pixel 6a می‌تواند نظر مخاطب خود را به خوبی با قیمتی مناسب جلب کند.

 

2-گوشی Nothing Phone (1)

میان رده

مزایا: طراحی جالب/فناوری Glyph LED به عنوان نورپردازی عقب/نمایشگر پروضوح/نرم افزار زائد کم

معایب: سابقه کوچک برند/ روشنایی خودکار جالب نیست

کارل پای موسس وان پلاس سال گذشته با تاسیس برند ناتینگ تصمیم گرفت اولین محصول را به عنوان گوشی هوشمند معرفی کند. گوشی که Nothing Phone (1) نام گرفت و از طراحی منحصربفردی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند اگرچه مشخصات کلیدی میان رده داشت، اما در نوآوری گزینه جذاب محسوب می‌شود.

بخصوص با فناوری Glyph LED که در عقب آن صدها LED قرار داده شده تا نورپردازی شخصی سازی شده از خود نشان دهد. این گوشی نمایشگر پروضوحی داشته و نرم افزار آن بدون برنامه‌های پیش فرض خاصی است. اما معایبی چون برند تازه وارد، روشنایی خودکار نامطلوب و برخی از این دست هم وجود دارد. به طور کلی گوشی ناتینگ فون 1 اولین تجربه ناتینگ در زمینه گوشی بوده که باید آن را قابل قبول دانست.

3-وان پلاس نورد 2تی

میان رده

مزایا: طراحی جذاب/فناوری شارژ سریع/بدون نرم افزار زائد

معایب: چیدمان عجیب دوربین/حسگر اولتراواید جالب نیست

گوشی دیگری که باید به آن بپردازیم، محصول میان رده وان پلاس نورد 2 تی است. این تلفن هوشمند طراحی مطلوبی دارد که می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند. در سوی دیگر فناوری شارژ سریع 80 واتی کمک کرده در مدت زمانی کوتاه بتوان گوشی را شارژ کرد. همچنین عدم وجود نرم افزار پیش فرض تجربه کاربری کم نقصی را رقم می‌زند.

البته چیدمان عجیب دوربین عقب و عملکرد نامساعد دوربین اولتراواید از جمله معایب این دستگاه است. به طور کلی می‌توان وان پلاس نورد 2تی را گوشی قابل قبولی برای کاربری دانست. زیرا در میان گزینه‌های میان رده مدلی ارزشمند به حساب می‌آید.

4-پوکو F4

میان رده

مزایا: عملکرد سریع/عمرباتری طولانی و شارژ سریع/نمایشگر بسیار روشن/قیمت رقابتی

معایب: باگ رابط کاربری /تغییرات کم نسبت به نسل قبل/حسگر اولتراواید نه چندان مناسب

پوکو F4 شرکت شیائومی یک گزینه جذاب بوده که از مشخصات قابل توجهی نسبت به قیمت خود برخوردار است. دستگاهی که نمایشگر بسیار روشن و پروضوحی شامل آن شد. این دستگاه عمرباتری طولانی داشته و با فناوری شارژ سریع خود در کسری از زمان شارژ می‌شود. همچنین باید به قیمت رقابتی و شگفت انگیز آن هم اشاره کرد.

F4 سخت افزار قوی داشته که موجب می‌شود عملکرد سریعی از خود نشان دهد. البته مواردی مانند تغییرات نه چندان بزرگ نسبت به نسل قبل، رابط کاربری نه چندان جذاب و حسگر اولتراواید بدون تمجید داشته که باید آنها را معایب این دستگاه بدانیم.

5-سامسونگ Galaxy A53 5Gمیان رده

مزایا: طراحی ساده با استاندارد ضدآب/نمایشگر عالی/ارزش خرید بالا

معایب: بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون/رابط کاربری می‌توانست بهتر باشد/حسگر اولتراواید نه چندان جالب

گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ یکی از محصولات موفق میان رده این شرکت بوده که از طراحی ساده و جذابی برخوردار است. این گوشی از شبکه 5جی همچون دیگر رقبا پشتیبانی کرده و مشخصات قابل قبولی هم می‌توان در آن یافت.

از جمله آنها باید به سخت افزاری قدرتمند، نمایشگری پروضوح و استانداردی ضدآب اشاره کرد. ناگفته نماند این تلفن هوشمند سامسونگ جک 3.5 میلمیتری نداشته و حسگر اولتراواید آن هم چندان تعریفی ندارد. متاسفانه رابط کاربری هم از لگ‌های جزیی رنج می‌برد که قابل حل است. به طور کلی Galaxy A53 5G گوشی میان رده ارزشمندی بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید