بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

    کد خبر :867945

سال‌های بسیاری است که تکنولوژی و فناوری در حال راحت سازی امور انسانی هستند. امروزه بسیاری از ما خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهیم. از طریق اینترنت با عزیزان خود ارتباط برقرار می‌کنیم و حتی تحصیلات خود را به صورت مجازی می‌گذرانیم. اینترنت از جهات مختلفی به بالا بردن سطح رفاه و راحتی مردم کمک کرده است‌. یکی از جدیدترین نمونه‌های این مسئله، ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال را می‌توان تلفیقی فوق العاده از علم به همراه فناوری دانست که در آن فرآیندهای ذخیره و یا انتقال پول به صورت الکترونیکی رخ می‌دهند. مدت زیادیست که نام بیت کوین در همه جا پیچیده است. بیت کوین (Bitcoin) یکی از مشهورترین و پر مصرف‌ترین ارزهای دیجیتال است که همانند سایرین، از سیستم رمز گذاری بلاک چین (Block Chain) استفاده می‌کند. در بلاک چین، امکان هیچگونه دخل و تصرف وجود ندارد. به همین دلیل است که ارزهای دیجیتال امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. در ادامه با مزیت‌های خرید ارز دیجیتال آشنا خواهید شد و سپس به معرفی کوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

مزیت‌های برخورداری از ارز دیجیتال

این روزها همه جا صحبت از ارز دیجیتال است و بسیاری از افراد عنوان می‌کنند که قصد خرید آن را دارند. در واقع بازار جهانی دارد به سمت این نوع ارز سوق پیدا کرده است. با مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب از مزایای فوق العاده آن بهرمند خواهید شد. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع ارز، ویژگی غیر متمرکز بودن آن است. بدین معنی که وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و در فرآیند ذخیره و یا نقل و انتقالات پول شما، هیچ شخص ثالثی وجود ندارد و همچنین اطلاعات تراکنش‌های شما طبق سیستم بلاک چین ثبت می‌شوند. در این سیستم که اطلاعات به شکل بلاک‌هایی به هم زنجیر می‌شوند، امکان تغییر در هیچکدام وجود ندارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

از دیگر مزیت‌های ارز دیجیتال، فرا مرزی بودن آن است. در حالت عادی یک تراکنش میان کشوری چندین روز به طول می‌انجامد؛ همچنین که دردسرهای انجام آن به شدت خسته کننده هستند اما با دارا بودن ارز دیجیتال شما در عرض چند دقیقه تراکنش را همانند یک تراکنش درون مرزی انجام خواهید داد. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به دارا بودن قابلیت سرمایه گذاری اشاره کرد. برای ساکنین کشورهایی که ارز رایج آن دلار نیست مثل کشور خودمان ایران، امکان سرمایه گذاری در سیستم ارزهای دیجیتال وجود دارد چرا که این ارزها به دلار محاسبه می‌شوند. در واقع شما با خرید ارز دیجیتال نه تنها یک سیستم بسیار امن برای انجام معاملات خود پیدا کرده‌اید بلکه پول خود را نیز سرمایه گذاری کرده و از همین طریق ممکن است سود کلانی را به دست آورید.

با مزایای فوق العاده ارز دیجیتال آشنا شدید. اما باید بدانید که خرید و استفاده از آن به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران، به سادگی ممکن نیست. به همین جهت صرافی‌های بسیاری در خصوص این امر روی کار آمده‌اند که یکی از بهترین‌های آنها، کوینکس است. در ادامه با ویژگی‌های خارق العاده کوینکس آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های مثبت کوینکس

معتبر بودن

خرید ارز دیجیتال به پرداخت مبالغی نیاز دارد به همین خاطر هم هستند کلاه بردارانی که با به راه انداختن یک سایت جعلی به ظاهر معتبر، قصد خالی کردن جیب مردم را دارند. در وصف امن و معتبر بودن باید گفت که صرافی کوینکس یک صرافی بین المللی است که در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شده است و از آن زمان به فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال به صورت بین المللی پرداخته است. همچنین در سایت شناخته شده و معتبر کوین مارکت، توانسته است رتبه ۴۵ ام را کسب کند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت ارز دیجیتال مد نظر خود را از سایت کوینکس خریداری کنید. این سایت معتبر از ۲۳۳ ارز و همچنین ۴۳۷ جفت ارز پشتیبانی می‌نماید.

پشتیبانی از چندین زبان

پیش‌تر گفته شد که کوینکس یک صرافی بین المللی است به همین خاطر حوزه فعالیت آن در سطح جهانی است و به همین دلیل از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند که یکی از آنها فارسی است‌. کاربران ایرانی فارسی زبان می‌توانند بدون نیاز به داشتن دانش بالا در زبان انگلیسی و یا نیاز به مترجم، خرید خود را به امن‌ترین شکل ممکن انجام دهند. شما برای ثبت نام و یا خرید، مستلزم کمک گرفتن از شخص دیگر و یا مراجعه مکرر به دیکشنری نخواهید بود. همه موارد به زبان فارسی و واضح هستند و هیچ ابهامی در هیچکدام از فرآیندها وجود نخواهد داشت. کوینکس علاوه بر فارسی از انگلیسی، کره‌ای، چینی، ژاپنی، روسی و اسپانیایی نیز پشتیبانی می‌کند.

احراز هویت و وریفای با مدارک و شماره ایرانی

بسیاری از سایت‌های خرید ارز دیجیتال خارجی و حتی صرافی‌های داخلی، از مدارک و یا شماره ایرانی جهت احراز هویت پشتیبانی نمی‌کنند و این مسئله باعث شده است تا بسیاری هنگام رسیدن به مرحله وریفای (Verify) و یا تایید صحت اطلاعات با شکست مواجه شوند و خرید را تقریبا غیرممکن بدانند. اما در کوینکس چنین نیست. احراز هویت شما به راحتی از طریق مدارک و شماره تلفن شما تایید خواهند شد و شما در این مرحله با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

کارمزد کم

کار صرافی‌ها این است که در ازای مقداری واریزی، کار تبدیل ارز شما را انجام می‌دهند. وقتی صحبت از ارز دیجیتال می‌شود به علت کمبود صرافی داخلی خوب، بسیاری از صرافی‌ها رقم‌های به شدت بالایی را به عنوان کارمزد تنظیم می‌کنند. این مسئله برای مراجعه کنندگان به خصوص آنانی که برای سرمایه خود برنامه دارند و حتی بخش کوچکی از آن را مهم می‌دانند به شدت ناراخت کننده است. در میان صرافی‌های داخلی، کوینکس بهترین خدمات را با حداقل کارمزد انجام می‌دهد.

سایت کوینکس

علاوه بر موارد گفته شده کوینکس مزیت استفاده بدون فیلتر شکن و VPN را داراست. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به دارا بودن استخر Via BTC و قسمت‌هایی نظیر Spot، Margin و Perpetual و کیف پول چند ارزی اشاره کرد. سایت کوینکس دارای فضای کاربری ساده بوده و دستور العمل‌ها در آن واضح شرح داده شده‌اند و با وجود پیشتیبانی ۲۴ ساعته آن که در روزهای تعطیل نیز برقرار است شما در هیچکدام از فرآیندها با مشکل رو به رو نخواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام امور مرتبط با ارز دیجیتال  می‌توانید به صرافی کوینکس به نشانی اینترنتی https://coinexfarsi.com/complete-coinex-training مراجعه نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید