بهبود ۱۰ نمره ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس

    کد خبر :824859
بهبود ۱۰ نمره ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس

محصول رانا پلاس در شاخص رضایت مشتریان بهبود ۱۰ نمره ای را نسبت به محصول رانا به ثبت رساند.

بر اساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول راناپلاس علاوه بر بهبود ۱۰ امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش ۱۲ نمره ای در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان(IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به میزان ۴۰ نمره در مقایسه با محصول رانا رشد کرده است.

ارتقای راناپلاس، حاصل تغییرات اعمال شده در محصول، براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است.

شاخص«طراحی و چیدمان خودرو»، شاخصی بین المللی است که میزان مطلوبیت طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار نیز کمک می‌کند تا از نظر ظاهری، چیدمان و عملکرد اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.

ارتقای ۴۰ نمره‌ای امتیاز راناپلاس در این شاخص براساس تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس نسبت به رانای معمولی شامل استفاده ازکروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ‌های جلو، عقب و جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.

به گزارش ایکوپرس، هم چنین برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنما دار و برقی‏، دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه ۲۰۷، مجموعه جدید ‏کلیدهای ‏شیشه‏ بالابر درها، مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس از جمله سایر تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید