پیشنهاد فریبنده بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه

    کد خبر :809960
پیشنهاد فریبنده بن زاید به نتانیاهو

رئیس انستیتوی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل اعلام کرد ولی عهد ابوظبی حمله زخمی به غزه را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرده است.

«محمود رفعت» کارشناس حقوق بین‌الملل و رئیس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین‌الملل اروپا در بروکسل اعلام کرد که «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی پیشنهادی عجیب و فریبنده به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره غزه ارائه کرده است.

محمود رفعت در توئیتی در حساب کاربری خود نوشته است: محمد بن زاید پیشنهاد فرستادن مزدور به اسرائیل را به نتانیاهو داده است. همچون کسانی که در یمن می‌جنگند و امارات آن‌ها را تأمین مالی می‌کند تا به صورت زمینی به غزه حمله کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که خبر‌های ضد و نقیضی درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای آغاز حملات زمینی به نوار غزه منتشر می‌شود.

امارات و رژیم صهیونیستی نیمه سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا رسما توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

در این خصوص، «جدعون لیفی»، تحلیلگر سیاسی و اقتصادی صهیونیست با اشاره به شکست جدید و سهمگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه و خسارت حدود یک میلیارد دلاری این رژیم فقط در دو روز اول حملات موشکی رزمندگان فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین از پایان یافتن این رژیم خبر داد.

این تحلیلگر افزود: خسارات وارده به اقتصاد اسرائیل در نتیجه رویارویی با یک دشمن جنگجو و ددمنش آن هم در یک منطقه کوچک به نام نوار غزه، به ۹۱۲ میلیون دلار رسیده است. این خسارت ظرف مدت زمانی بسیار کوچکی یعنی فقط در طول دو روز واردشده است و بودجه اسرائیل هرگز اجازه آن را نخواهد داد و هرگز برای مدت زمان طولانی صبر نخواهد داشت.

این تحلیلگر سیاسی اقتصادی صهیونیستی افزود: آمریکا در نهایت برای اسرائیل فایده‌ای نخواهد داشت و رؤسای عرب نیز به اسرائیلی‌ها کمک نخواهند کرد، زیرا خودشان در کشورهایشان ناتوان هستند و ملت‌هایشان از آنان بیزارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای فلسطینی به ۱۱۹ نفر رسید که ۳۱ نفر آن‌ها کودک و ۱۹ نفر زن هستند، آمار مجروحان نیز به ۸۳۰ نفر رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید