بنزین تک نرخی و ۱۸۰۰ تومانی شایعه که خیلی زود تکذیب شد

    کد خبر :666968

خبر تک نرخی شدن بنزین از روز دوشنبه هفته جاری در نرخ ۱۸۰۰ تومان صحت ندارد.

قیمت بنزین تغییر نمی‌کند و حداقل تا چند ماه آینده همین روال سهمیه‌بندی با دو نرخ ۱۵۰۰ تومان سهمیه‌ای و ۳۰۰۰ تومان آزاد حفظ خواهد شد.

هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب شایعه تک نرخی شدن بنزین در نرخ‌های ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان طی هفته جاری را رد کرد و گفت: «تغییر رویه کنونی و خروج از وضعیت سهمیه‌بندی بنزین به هیچ وجه در دستور کار مجلس نیست و اخباری که در این رابطه به مجلس نسبت داده می‌شود، کاملاً کذب است.»

 

خادمی ادامه داد: «زمانی که سهمیه‌بندی اجرا شد، مجلس به‌دنبال تغییراتی در قیمت بنزین بود و حتی طرحی سه فوریتی به این منظور در نظر گرفت. اما زمانی که رهبر معظم انقلاب تصمیم اجرا شده را تأیید کردند، این طرح از دستور کار خارج شد و پس از آن هم هیچ تصمیمی در مورد بنزین گرفته نشده است. اگر اکنون نماینده‌ای درباره بنزین صحبت کند، فقط نظر شخصی خود را اعلام کرده است و تغییر در قیمت بنزین منتفی است.»

 

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز اخبار تغییر قیمت و سهمیه بنزین و بررسی این موضوع در مجلس را تکذیب کرد.

 

کسری نوری سخنگوی وزارت نفت نیز با اشاره به اینکه خبر تک نرخی شدن بنزین از روز دوشنبه هفته جاری در نرخ ۱۸۰۰ تومان صحت ندارد گفت: در مجموعه وزارت نفت به‌عنوان مجری، این موضوع نه مطرح است و نه کسی از آن اطلاع دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید