بلاتکلیفی مدیران محله در پایتخت

    کد خبر :677066

علی هاشمی،کارشناس شهری در یادداشتی در مورد موضوع شورایاری‌ها بیان کرد: حدود ۱۱ ماه از شروع دوره گذار در محلات شهر تهران می‌گذرد ولی گویا مسؤولین امر،تصمیمی برای گذر از این دوره ندارند و این خواب سنگین زمستانی تا زمستان دیگر هم ادامه یافته است.

انتخابات شورایاری‌ها ۴ماه پس از شروع دوره گذار صورت پذیرفت و منتخبین پنجمین دوره، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما دریغ از قصه هزار و یک‌شب مدیران محلات که ۳۵۰۰ نفر را چشم انتظار پایان این قصه گذاشته است.

جالب‌تر آنکه از آبان امسال حدود ۳۱۰۰ نفر بر جمعیت دل نگران ها و چشم انتظارهای پایان این قصه پردرد افزوده شده است.افرادی که به واسطه فراخوان انتخابات مدیران محلات(این طرح محیرالعقول با هزینه کردهای هنگفت جهت چاپ بنر و پوستر)از جوان ۲۲ساله تا موسپیدان ۶۵ ساله را به امید کسب مسند خوش طمطراق مدیریت محله چشم انتظار گذاشته است.

فراخوانی شتابزده با طرحی خام که از آن بوی برخی تسویه حساب‌ها و عزل و نصب های سلیقه ای به مشام می رسد. به دنبال فراخوان، ارزیابی مدیران فعلی محلات با حضور ارزیابان مدیران شهری در پارک شهر تهران،در فاصله چندصدمتری شورای شهرتهران به عنوان نهادی استصوابی و ساختمان شهرداری تهران(محل استقرار شهردار تهران بعنوان ریاست ستاد مدیریت محله) که هردو از این جریان بی خبرند آغاز و در واپسین روزهای ارزیابی مدیران محلات و اطلاع یافتن از آن،با تصویب طرح یک فوریتی، اعضای شورای شهر خواستار ملغی شدن آن شده‌اند.

ارزیابی‌هایی که بایک حساب سرانگشتی هزینه‌های هنگفتی اعم از چاپ بنر و پوستر،حق الزحمه ارزیابان،پذیرایی از میهمانان را به دنبال داشته که شاید معادل بخشی از شکایات بیمه ای مدیران و پرسنل عزل شده سراها باشد.

از سوی دیگر زمزمه هایی مبنی بر پاک کردن کامل صورت مسأله و واگذاری اداره سرای محلات به کارمندان قراردادی شهرداری همچون مسئولین خانه های سلامت و کارشناسان ادارات اجتماعی نواحی،نگرانی مدیران و پرسنل سراها را دوصدچندان کرده است.

به گزارش فارس، آیا زمان آن فرا نرسیده که در این برهه زمانی، متولیان امر برای یکبار هم که شده آستینی بالا بزنند و این حکایت بی پایان که آینده بیش از ۳۵۰۰ نفر را تحت تاثیر قرارداده به سرانجام رسانند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید