بغض سروش جمشیدی درباره لو رفتن چت‌های خصوصی‌اش با سالومه سیدنیا مجری “من و تو”؛ فحش ندهید!

    کد خبر :699841

تماس گرفتیم تا درباره شایعه یا واقعیت بودن چت‌هایش با “سالومه” مطلبی بگوید، اما گوشی را برنداشت؛ بالأخره روی آنتن تحویل سال تلویزیون پیدایش شد و گفت: با “سالومه” به عنوان یک ایرانی چت کردم.

وقتی که صفحه «سالومه سیدنیا» مجری بهائی شبکه ضدایرانی «من و تو» با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده توسط کاربری به نام «سید» هک و چت‌های او با برخی سلبریتی‌های داخل ایران منتشر شد. برخی سلبریتی‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند و از آن اظهار بی‌اطلاعی کردند، برخی هم مانند پرویز پرستویی توضیحاتی ارائه دادند. البته برزو ارجمند هم دیگر هنرمندی بود که گفت: “متأسفانه زمانی که صفحه من دست ادمین بوده این اتفاق افتاده است. اما تقصیر خودم بوده که با اعتماد صفحه‌ام را دست کسی دادم و این قابل دفاع نیست. به هر حال من شرمنده همه هستم. ”

 

نام سروش جمشیدی هم در میان نام‌هایی همچون تهمینه میلانی، شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب قاسم‌خانی، حامد پهلان، مهناز افشار و علی انصاریان آمده است. با او هم تماس گرفتیم، اما موفق نشدیم که با او درباره شایعه یا واقعیت داشتن این چت‌ها و ارتباطات صحبت کنیم. بالأخره روی آنتن سال تحویلی تلویزیون پیدایش شد و توضیح داد:

“من معمولاً توضیح نمی‌دهم. تکلیف من با خودم معلوم است در صفحه‌ام همینطور. رویکرد من در این سال‌هایی که همه مرا می‌شناسند مشخص بوده است نه از کسی گلایه کرده‌ام نه غر زده‌ام و بالعکس. اما طبق تفکری که داشته‌ام همیشه گفته‌ام ما باید اول خودمان را درست کنیم بعد جامعه و همه‌چیز درست می‌شود. درباره آن مسئله هم هیچ‌جا توضیح ندادم و هیچ توضیحی هم ندارم بدهم. من پیش وجدان خودم راحتم نه حرفی زده‌ام نه کاری کرده‌ام نه موردی بوده است.

به گزارش تسنیم، در صفحه‌ام بعد از این ماجرا فحش‌هایی دادند که خیلی دلم شکست. فحش می‌دهید به خودم بدهید به خانواده و بچه و مادر و همسرمان ندهید. ما داریم پوست کلفت می‌شویم. این جوّ را هم ایجاد نمی‌کنم که از جواب دادن در بروم. تکلیف من با خودم مشخص است. مطمئن باشید اگر تکلیف دیگران با من معلوم نبود الان اینجا نبودم. ولی یک ذره انصاف داشته باشید دیواری کوتاه‌تر از ما‌ها پیدا نکردید؟ چرا فکر می‌کنید مقصر همه بدبختی‌هایتان ما هستیم؟ اگر مشکلی برای مردم هست حال من هم بد است و بالعکس، اما هیچ وقت دنبال مقصر نبوده‌ام. این‌ها مشکلات فرهنگی نیست؟ همه ما کارمان درست است و هیچ ایرادی نداریم که همه‌اش دنبال مقصریم؟ من آن شب تا صبح حالم بد بود به خاطر چیزی که واقعاً حق‌ام نبود. من سال‌های سال پیش می‌توانستم از اینجا بروم شرایطی جور شد تا از این مملکت بروم. بار‌ها هم جور شده. من هیچکسی نیستم، اما سرزمینم را دوست دارم. سرزمین من جایی است که سرم را روی زمین می‌گذارم و دوستش دارم و اگر قرار است هنری داشته باشم برای مردم خودم اجرا می‌کنم بدون هیچ شعار دادنی.

 

دو سال پیش تئاتر داشتیم و به کشور‌های مختلفی رفتیم و ایرانی‌های مقیم کشور‌های مختلف درباره زمان و سالن اجرا سؤال می‌کردند. من هم به ایشان به عنوان یک آدم همینطوری جواب دادم نه اینکه نمی‌دانستم آن زمان چنین برنامه‌هایی نبود و کل برنامه ایشان درباره سگ و گربه و افتادن آدم از نردبان بود. من به عنوان یک آدم ایرانی به ایشان جواب دادم نه چیز دیگری. در چت من هم همیشه معلوم است و من وجدانم راحت و حسابم پاک است و همه حرف‌هایی که شنیدم بی‌انصافی بود و دلم شکست، اما نه حرفی زدم نه از خودم دفاع کردم نه تکذیب کردم. الان هم واقعیت را گفتم تا فکر نکنید بغض کردم که از جواب دادن در بروم. به خدا بی‌انصافی است ما، چون شناخته شده‌ایم هرچه که می‌خواهید به ما می‌گویید. من که کوچکترینم و شاید خیلی از همکاران بگویند تو که یک سال و نیم است کار نکرده‌ای و در جایگاهی نیستی. هیچکس در این یک سال و نیم نیامد بگویی کجایی. کسی در دورهمی نگفت ما این همه از دست تو خندیدیم کجایی؟ از کجا نان می‌خوری. اما تا یک چیز کوچک اتفاق افتاد و از اصل ماجرا خبر نداریم می‌بریم و می‌دوزیم و فحش می‌دهیم. سر همین قضیه هم خواستم بروم پیج‌ام را ببندم تا آرامش داشته باشم. همیشه برای همه آدم‌ها خوب خواسته‌ام و برای همه آرزوی خوبی می‌کنم.

این یک سال و نیم را واقعاً احتیاج داشتم در عین حالی که اتفاقاتی افتاد و نشد کار کنم. بد هم نشد، چون تعدادی قیمت را فراموش کرده‌اند و حالا می‌توانم کار بهتری کنم و قول می‌دهم سال ۱۳۹۹ اگر عمری باشد دو سه کار خوب کنم هم تئاتر هم تلویزیون هم اگر خدا بخواهد سینما. ”
سروش جمشیدی: زیرابم در «دورهمی» خورد

جمشیدی درباره قسمتی از «دورهمی» که خودش مهمان آن بود، توضیح داد: آقای مدیری در این قسمت گفتند سروش زیراب همه را زد. حتی سیامک انصاری که ما با هم ۲۵ سال رفیق بودیم زیرابش خورد. این سری خودم زیراب خودم را هم زدم! این سری بحث دعوت کردن و نکردن نبود. سری قبل هم این صحبت شده بود که فضای برنامه به شکل فعلی‌اش باشد، ولی ما باز بخش نمایشی را ادامه دادیم، اما این سری اینکه فضای برنامه تاک‌شو باشد و استندآپ را خود آقای مدیری اجرا کند و بخش نمایشی نباشد قطعی شد.
سروش جمشیدی: قرار است در یک سریال ۹۰ قسمتی بازی کنم

وی درباره کار‌های تازه‌اش گفت: این روز‌ها یک سریال تلویزیونی در حال پیش تولید است که در ۹۰ قسمت تولید خواهد شد و بعد از مشکل کرونا شروع خواهد شد. البته قرارداد من برای مهر ماه بود. من از شهریور سال گذشته که فیلم سینمایی «زیر نظر» ساخته مجید صالحی را کار کردم دیگر یک سال و نیم است که کار نکرده ام. اتفاقات کاری افتاد. یک کاری را من قرارداد نبستم و شد و یک کاری را قرارداد بستم و نشد. اسم نمی‌برم، چون اتفاق خوبی نیست، اما هنوز منتظریم آن کاری که نشد بشود.

جمشیدی یادآور شد: خودم هم صادقانه خیلی وسواس به خرج دادم. یک سری فیلمنامه‌ها را خواندم و دوست نداشتم. تکرار در فضای سینما و تلویزیون خیلی وجود دارد و من زیر بار نمی‌روم. یک سال و نیم است من دارم خودشناسی می‌کنم. شاید حرف عجیب و غریبی باشد، ولی ما خیلی وقت برای خودمان کم می‌گذاریم و من این را در این یک سال و نیم فهمیده‌ام. ما خیلی وقت‌ها به خودمان و نقطه ضعفهایمان نگاه نمی‌کنیم و همه مشکلات را تقصیر دیگران می‌دانیم؛ اما هراتفاقی در زندگی مان افتاده خودمان مقصریم. من یک سال و نیم پیش مهمان “خندوانه” بودم و حالا پس از این مدت خیلی سعی کرده‌ام روی خودم کار کنم و دیگر وقت اتفاق بدی برایم بیفتد دنبال مقصر نمی‌گردم و وقتم را صرف حل کردنش می‌کنم؛ اینطور دارم خیلی راحت‌تر زندگی می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید