بزودی می توان مکالمات را در کلاب هاوس ضبط کرد

    کد خبر :850196

بر اساس گزارشات منتشر شده قرار است کلاب هاوس در ماه جاری میلادی قابلیت‌های جذاب و جدیدی را به برنامه خود اضافه کند که مهم‌ترین آن ضبط مکالمات در کلاب هاوس است. افزوده شدن قابلیت ضبط مکالمات یکی از ویژگی‌های مورد انتظار کاربران بوده و به نظر می‌آید این امکان با عنوان Replay در آینده‌ای نزدیک به برنامه کلاب هاوس اضافه خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–بنابراین مدیران روم‌ها می‌توانند با فعال کردن این قابلیت مکالمات را ضبط کرده و یا ذخیره کنند. البته این قابلیت فعلاً برای روم‌های عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این در آپدیت جدید کلاب هاوس کاربران می‌توانند کلیپ‌های کوتاه 30 ثانیه‌ای از محتوای یک روم را ذخیره کرده و در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند. برای ایجاد این کلیپ‌های کوتاه کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون قیچی روی صفحه کاربری کلاب هاوس یک برش ۳۰ ثانیه‌ای ایجاد کنند.

تا پیش از این بهترین راه برای تبلیغ یک روم در کلاب‌هاوس ارسال توییت در مورد آن یا معرفی آن روم در شبکه‌های اجتماعی بوده که حالا این کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانند به حضور بیشتر افراد و شنیدن مکالمات در این روم‌ها کمک کنند.

همچنین قابلیت جدیدی به برنامه کلاب هاوس اضافه شده که بر اساس آن کاربران می‌توانند با جستجو نام یا کلمه‌ای کلیدی، روم‌ها، افراد، کلاب‌ها و بیوهای مرتبط با کلمه جستجو شده را مشاهده کنند. قابلیت جستجو به افراد کمک می‌کند بدون نیاز به الگوریتم‌های هدایت‌کننده این اپلیکیشن، روم‌های مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنند.

ناگفته نماند که قابلیت Spatial Audio نیز به همراه این آپدیت به طور رسمی در اختیار کاربران این پلتفرم در اندروید قرار خواهد گرفت. البته این ویژگی از ماه پیش برای کاربران iOS فعال شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید