برگزاری بزرگترین حراج کفش چرم با تخفیف 45% توسط نوین‌چرم

    کد خبر :980177

پیشنهاد باورنکردنی نوین‌چرم با ۴۵درصد تخفیف استثنایی ویژه محصولات ارائه شده در بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم.

بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم تحت عنوان ایونت نوین اوت لت، از تاریخ ۱ الی ۱۹ اسفند ماه سال جاری همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در سالن A هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و در آن کلیه محصولات چرم زنانه و مردانه با تخفیف ویژه ۴۵ درصدی ارائه می‌شود.

 

نوین چرم به عنوان یکی از برند‌های محبوب و معتبر صنعت پوشاک کشور همواره تلاش می‌کند که با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و چرم طبیعی مرغوب، محصولاتی ارزنده، با کیفیت و در شأن هموطنان عزیزمان را تولید کند.

محصولات موجود در حراج نوین اوت لت نیز از این قاعده مستثنا نیستند. چراکه، نوین چرم علاوه بر اعطای تخفیف جذاب و باورنکردنی در استفاده از بهترین چرم‌های طبیعی برای تولید کالای با کیفیت و لوکس جهت ارائه در بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم کشور، مضایقه نکرده است.

کلیه محصولات موجود در ایونت نوین اوت لت با تخفیف باورنکردنی ۴۵‌درصدی ارائه شده و بخشی از محصولات این حراج بصورت تک‌سایز و یا تک‌رنگ به نمایش گذاشته شده است.

تخفیفات ارائه شده در ایونت امسال، فقط در محل برگزاری حراج نوین اوت‌لت به نشانی تهران، جنب درب غربی استادیوم آزادی، هتل المپیک تهران، سالن A  قابل استفاده خواهد بود , در فروشگاه اینترنتی و سایر فروشگاه‌های نوین چرم در سطح شهر ارائه نمی‌شود.
در پایان به اطلاع شما عزیزان می‌رساند، برای کسب اطلاعات بیشتر از بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۱۰۶۷ داخلی ۳ تماس حاصل فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید