بروجردی: ایران با بادهایی مانند اجلاس لهستان نمی‌لرزد

    کد خبر :475027

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف آمریکا از برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را ترویج فضای ایران هراسی و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و در ‌عین ‌حال تاکید کرد که این اجلاس هیچ نتیجه‌ای در برنخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی، با اشاره به برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان، اظهار کرد: آمریکا با برگزاری این اجلاس به دنبال ابراز مخالفت و افزایش فشار به جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای ایران هراسی است. آمریکا برای رسیدن به این اهداف از هیچ فرصتی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به انصراف برخی از کشورها همچون روسیه و فرانسه جهت حضور در این اجلاس، در این باره، گفت‌: همین رویکرد وزن اجلاس را پایین می آورد. اجلاسی که در نهایت نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در واکنش به اظهار نظرات مقامات لهستانی مبنی بر اینکه اجلاس لهستان درباره مسائل منطقه و نه صرفا ایران است، گفت‌: با توجه به میزبانی لهستان چنین اظهار نظرهایی طبیعی است، چون لهستان می‌خواهد توجیه‌گر باشد. پرداختن به موضوعات ضد ایرانی در این اجلاس از همان ابتدا اعلام شده است و با توجه به اینکه آمریکا صحنه‌گردان است، طبیعی است که ماهیت ضد ایرانی داشته باشد؛ لذا موضع لهستان هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید