برنامه ی کاندیداهای خبرگان رهبری در شبکه ها قرعه کشی شد /جدول

    کد خبر :815832
برنامه ی کاندیداهای خبرگان رهبری در شبکه ها قرعه کشی شد

جزئیات جدول پخش برنامه های‌ رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.

مراسم قرعه کشی زمان پخش برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران صبح امروز به میزبانی شبکه پنج سیما و با حضور سعید اشناب نماینده صداوسیما در کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان تهران، حجت الاسلام حمید نظری و محمد صدیقی نیا، نمایندگان دادگستری کل استان تهران در کمیسیون، حامد شایان نماینده شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات در کمیسیون، مصلح عادلی نماینده استانداری تهران در کمیسیون و جمعی از نمایندگان نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری استان تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیر شبکه پنج سیما گفت: بیش از ۳۰ روز است که ما برنامه ریزی کامل و جامعی درخصوص برنامه تبلیغاتی نامزدهای میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را آغاز کرده ایم و زمانی که نتیجه احراز صلاحیتها مشخص شد، برنامه ریزی برای ضبط برنامه های تبلیغی این عزیزان شروع و بازبینی آن نیز انجام شد.

اشناب افزود: برای هر نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۲ نوبت زمان پخش تلویزیونی در شبکه پنج سیما و ۲ نوبت زمان پخش رادیویی در رادیو تهران اختصاص داده شده است که در مجموع هر نامزد ۴ نوبت زمان پخش دارد.

وی تاکید کرد: ما سعی کردیم که عادلانه ترین زمان را برای پخش برنامه تبلیغی نامزدهای خبرگان رهبری فراهم کنیم. به این صورت که اگر پخش اولین برنامه نامزد مجلس خبرگان رهبری در روزهای ابتدایی تبلیغات انتخابات است، پخش دوم آن در روزهای نزدیک به انتخابات باشد.

به گزارش ایسنا، جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی ۱۶ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان به ترتیب شماره و زمان پخش در شبکه پنج و رادیو تهران به شرح ذیل است:

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید