برنامه چی چی به استقبال هفته کتاب می رود

    کد خبر :644792

برنامه تلویزیونی «چی چی» در هفته کتاب میزبان نویسندگان و ناشران کودک خواهد بود.

برنامه «چی چی» که از ابتدای شهریور ماه در شبکه کودک به معرفی محصولات مورد نیاز خردسالان(3-5 سال) و کودکان (6-12 سال) پرداخته است، از بیست و سوم تا سی ام آبان در هفته کتاب میزبان نویسندگان و ناشران کودک خواهد بود.

 

مهمانان این برنامه ناگفته هایی از زندگی خود و تجربیاتشان برای کودکان می گویند و بهترین کتاب هایشان را به فرزندان ما هدیه می دهند.

 

فصل اول این برنامه در آیتم‌های سه دقیقه ای در دو تکنیک ساخته و پخش می‌شود: قسمی با تکنیک موشن گرافیک و بخشی به صورت رئال در طول روزهای هفته به اطلاع رسانی پیرامون سبد فرهنگی کودکان می‌پردازد.

 

انتخاب محصولات طی جلسات متعدد کارشناسی از طریق تشکیل اتاق فکر با مجامع امین و متخصص حول هر یک از محصولات صورت گرفته است.

 

انتخاب مضمون در این برنامه به ترتیب اولویت بر اساس محصولات بدین ترتیب است: کتاب و محصولات خواندنی، نوشت افزار، اسباب بازی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، معرفی نرم افزارهای موبایلی، برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی، محصولات شنیدنی، پوشاک، اماکن سرگرمی-تفریحی، مبلمان کودک.

 

به گزارش فارس،از نتایج پخش این برنامه می‌توان علاوه بر رونق کسب و کار تولیدکنندگان داخلی به ارائه شاخص‌های انتخاب و سواد مصرف به مخاطب مذکور نیز اشاره کرد که هم‌راستا با هدف اصلی راه اندازی شبکه کودک یعنی دستیاری خانواده‌ها در تربیت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید