بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

    کد خبر :810649

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در جلسه این کمیسوین خبر داد.

حجت‌الله فیروزی با اشاره به جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن، گفت: دستور کار نخست امروز کمیسیون بررسی طرح دانش بنیان بود؛ این طرح به کمیته فناوری اطلاعات کمیسیون ارجاع و مقرر شد تصمیمات موردنظر در این حوزه در این کمیته اخذ شود.

وی افزود: دومین دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن، بررسی مشکلات صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بود.

فیروزی با بیان اینکه ۸۲ درصد واحد‌های صنعتی داخل شهرک صنعتی فعال هستند، ادامه داد: واحد‌هایی که با وجود انعقاد قرارداد، تاکنون اقدامی برای راه‌اندازی انجام نداده‌اند و راکد و بلاتکلیف هستند شرایط برای فسخ قرارداد آنها، بازپس گرفتن زمین و واگذاری زمین به فرد دیگر فراهم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع کمبود آب و برق را یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی دانست، تصریح کرد: هرچند برخی از خدمات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی مانند آب، برق، جاده، اینترنت و… کامل است، اما بیشتر شهرک‌های صنعتی از نظر این خدمات کامل نیستند.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید