بررسی تعطیلی برج میلاد/تعطیلی تورهای سیاحتی و زیارتی شهرداری تهران

    کد خبر :690222

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از بررسی تعطیلی برج میلاد خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های مقابله با کرونا با قوت در شهرداری تهران در حال اجرا است.

غلامحسین محمدی مشاور شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: روز شنبه به اطلاع هموطنان رساندیم که یک دستورالعمل همه جانبه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در تهران تدوین شده است.

وی افزود: این دستور العمل که شامل ضدعفونی کردن و گندزدایی از سیستم حمل و نقل عمومی و نظارت بر بازارهای میوه و تره بار و اقدامات دیگری است با جدیت و قدرت در حال اجرا است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران تصریح کرد: فردا سه شنبه نیز جلسه ای با حضور مدیران شهری برای گزارش گیری درخصوص نحوه اجرای دستور العمل و موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.

غلامحسین محمدی گفت: تا این لحظه تصمیم گرفته شده است که تمام تورهای سیاحتی و زیارتی برگزار شده از سوی شهرداری تهران که عموما برای افراد سالمند بود تعطیل شود.

وی ادامه داد: همچنین برای تعطیلی برج میلاد هم به عنوان یک جاذبه گردشگری که به هر تقدیر مخاطبانی دارد بررسی هایی را آغاز کرده ایم.

مشاور شهرداری تهران گفت: البته نکته ای که باید به ان توجه کرد این است که بررسی ما حکایت از کاهش ترددهای غیر ضرور شهروندان دارد و مردم در مراجعه به میادین میوه و تره بار هم مسائل بهداشتی را بیش از پیش در دستور کار قرار داده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید