تصادف شدید وانت مزدا با موتورسیکلت

    کد خبر :818683
برخورد شدید وانت مزدا با موتورسیکلت

احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف بین وانت مزدا با موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو راننده مزدا در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و از مصدوم شدن راکب موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی عنوان کرد: با وقوع یکض فقره تصادف جرحی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه وانت مزدا که در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) بعد از پل بعثت و در لاین وسط در حال ترد بوده به علت عدم توجه به جلو بشدت با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد می‌نماید.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حار شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش میزان، وی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتور و حرکت کلاه کاسکت را بر سر گذاشته و سپس اقدام به تردد در سطح معابر نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید