با سرویس Xiaomi Care پشتیبانی از محصولات این شرکت بهتر شد

    کد خبر :864591

روز گذشته نمایندگی شیائومی در هندوستان با انتشار یک توئیت کوتاه و بدون پرداختن به هرگونه جزئیات اعلام کرد که این شرکت سرگرم کار روی یک برنامه مراقبتی جدید است. همان‌طور که در ادامه اعلام شده است؛ متن ترجمه شده توئیت بر روی کلمات “شما” و “مراقبت” تاکید ویژه‌ای دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ همچنین این توئیت وعده می‌دهد که کاربران از خدمات مراقبتی در سطحی بالاتر بهره‌مند می‌شوند. تصویر ضمیمه شده به توئیت نیز دارای عبارت “خدمات تسهیل شده” است. بنابراین مقصود این توئیت کاملا واضح است؛ اما هنوز به جزئیات چندانی پیرامون آن اشاره نشده است.

“ما مراقب شما هستیم. شما برای ما همواره یک اولویت به‌شمار می‌روید. تجربه تعامل شما با ما همواره حائز اهمیت بوده است. ما همیشه سعی کرده‌ایم تا شما را در اولویت قرار دهیم. اکنون نیز صرفا در راستای بهبود اوضاع برای شما تلاش می‌کنیم. ما مراقب شما هستیم. گوش به زنگ باشید!” – XiaomiIndia@؛ 23 نوامبر 2021

مدتی پس از انتشار این توئیت، یکی از سخنگویان شیائومی با انتشار بیانیه‌ای به ادای توضیحات پیرامون برنامه‌های کمپانی پرداخت:

“راهکار آتی ما تحت عنوان Xiaomi Cares علاوه بر تقویت تعهد شیائومی نسبت به طرفداران و مصرف‌کنندگان محصولات این برند، راه حلی یکپارچه برای پاسخگویی به تمامی نیازهای خدماتی و پشتیبانی خواهد بود. Xiaomi Cares یک طرح ابتکاری در هندوستان به‌شمار رفته و با ارائه پشتیبانی یکپارچه و خدمات جامع در صدد آرامش بیش‌تر مشتریان است.”

کارشناسان امیدوارند که در آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این طرح منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید