با آپدیت جدید تلگرام ویدئوها را سریع‌تر مشاهده کنید

    کد خبر :832190

تلگرام همیشه آپدیت‌هایی را برای پیام رسان خود ارائه می‌دهد که برخی ویژگی جدید را به آن می‌افزاید. حال نوبت به آپدیت 7.9 رسیده که بیشتر در حوزه پخش ویدئو یا مکالمات ویدئویی نقش دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–درحالی‌که واتس‌اپ هنوز مشغول آزمایش قابلیت استفاده همزمان از یک اکانت روی چند دستگاه است، تلگرام 7.9 ویژگی‌های بیشتری را اضافه کرده است. این نسخه که امروز برای اندروید و iOS منتشر شده قابلیت‌های تازه زیر را به همراه دارد.

از این پس در تماس‌های ویدئویی گروهی ۲.۰ تلگرام، تا ۳۰ نفر می‌توانند تصویر خود را پخش کرده و تا ۱۰۰۰ نفر نیز می‌توانند میزبان این تماس باشند. به این ترتیب تقریباً محدودیتی از بابت مخاطبین نخواهید داشت.

 

پیام‌های ویدئویی دایره‌ای شکل تلگرام هم پیشرفت قابل توجهی کرده است. به این ترتیب ویدئوها با وضوح و کیفیت بالاتری ضیط می‌شوند. همچنین می‌توانید با لمس ویدئو آن را بزرگتر کرده و امکان توقف یا جابجایی میان ویدئو هم وجود دارد. علاوه بر این دیگر هنگام ضبط پیام ویدئویی صدای در حال پخش پس‌زمینه مثل موزیک متوقف نخواهد شد. همچنین امکان زوم کردن با دوربین پشتی نیز اضافه شده است.

برای ویدئوهای عادی هم حالا می‌توانید سرعت پخش را بین سه حالت 0.5X، 1.5X و 2.0X تغییر دهید. در نسخه اندروید تلگرام 7.9 حتی قابلیت پخش با سرعت 0.2X هم وجود دارد.یک قابلیت بسیار مفید جدید تلگرام امکان به‌اشتراک‌گذاری صفحه با مخاطب در تماس ویدئویی آن هم به همراه صداست. به این ترتیب اگر سوالی در مورد گوشی داشته باشید و یا بخواهید چیزی را به دوستتان نشان دهید تماس تصویری تلگرام 7.9 گزینه بسیار مناسبی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید