جدیدترین اخبار
12 بهمن 1399 ساعت 10:15 روی خط خبر کد خبر :781468
برای چاپ کلیک کنید

بالاترین امتیاز رضایت مشتری به ایران خودرو رسید

طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آذر ماه امسال با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این مجموعه در پاییز امسال با کسب امتیاز ۷۷۹، رشد بی سابقه‌ای در شاخص رضایت مشتریان در تمام سال‌های ارزیابی این حوزه، از آنِ خود کرد.

مهدی مونسان افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، که سال ۹۹ را با امتیاز ۷۵۹ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با طی یک مسیر صعودی، در پاییز امسال امتیاز خود را به صورت ماهیانه افزایش دهد؛ همچنین این شرکت موفق شد رکورد فصلی خود را در پایان آذر ماه، نسبت به مدت مشابه سال پیش پشت سر بگذارد.

بالاترین امتیاز رضایت مشتری به ایران خودرو رسید

به گزارش ایکوپرس، وی ادامه داد: شرکت ایساکو در سال جاری با همراهی و همت نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو با وجود موانعی همچون تحریم‌ها و دشواری‌های اقتصادی، شیوع بیماری کووید ۱۹، نوسان نرخ ارز و مسایل تامین قطعات، با بررسی نقاط بهبود در جلسات مستمر، انجام اقدامات اصلاحی، بهبود فرآیندها و تلاشی دو چندان توانست بیش از پیش در مسیر خدمت به هموطنان قرار گیرد.

مدیر عامل ایساکو، تسریع در نوبت‌دهی نمایندگی‌ها و پذیرش خودرو، بهبود در تامین به موقع قطعات، افزایش کیفیت تعمیرات، هزینه پرداختی برای خدمات انجام شده و رفع کامل ایرادهای ثبت شده را از علل این رشد برشمرد و گفت: این شرکت از سال ۹۵ با بهره‌برداری از سیستم جامع کسب و کار و خدمات پس از فروش در نمایندگی‌ها و به روزرسانی مستمر این سامانه و افزایش امکانات آن، ارایه خدمات فوق را تسریع و تسهیل کرد.

وی افزود: اقداماتی نظیر اجرای پروژه‌های پیگیری مشتریان (فالوآپ)، عارضه‌یابی و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص، پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده که در طی سال‌های اخیر همواره به منظور افزایش رضایت مشتریان در دستور کار شرکت ایساکو قرار داشته نیز در این موفقیت نقش مهمی داشته است. علاوه بر آن افزایش استفاده مشتریان از اپلیکیشن ایساکو به منظور اخذ نوبت و درخواست خدمات امداد در محل هم، باعث تسهیل در این امر و افزایش رضایت ایشان شده است.

Ad

روی خط خبر

  • هشدار کمیسیون بهداشت: برای دریافت مستندات تخلف ستاد ملی کرونا، فقط تا این هفته صبر می‌کنیم
  • واکنش عربستان به اقدامات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس
  • حمایت نمایندگان مجلس در حمایت از مصوبه اخیر شورای نگهبا
  • رحیم طاهری رییس هیات مدیره بانک شهر شد
  • پوتین: هرگونه ماجراجویی علیه روسیه مشمول بخشش نخواهد شد
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰
  • خاکسپاری ده‌ها دانش آموز جان باخته در انفجار کابل
  • انتقال 3 زندانی ایرانی از ترکمنستان به کشور
  • بازداشت کلاهبردار ۲۵ هزار میلیارد تومانی
  • هفت تپه آزاد شد اما با انبار‌های خالی!
  • یارانه اردیبهشت ماه فرداشب واریز می‌شود
  • آتش‌سوزی وسیع در حوالی کارخانه صنایع نظامی رژیم صهیونیستی
  • سقوط ۲۵ درصدی داج کوین
  • بررسی شیوع افسردگی در سالمندان ایرانی
  • واکنش وزیر کشور به مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان
  • اعلام جزئیات وام ازدواج در سال ۱۴۰۰
  • هزینه پیامک بانک‌های دولتی هم زیاد شد
  • قیمت طلا،سکه،دلار و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
  • هجوم میلیون‌ها ملخ مراکشی به مزارع رودبار گیلان / خسارت‌ها میلیاردی است
  • آغاز واکسیناسیون کرونا در افراد بالای ۷۵ سال از هفته آینده
  • نماز عیدفطر در تمام کشور برگزار می‌شود
  • ممنوعیت و جریمه‌های سفر در تعطیلات عید فطر
  • مذاکرات بعد از تاریخ ۲۱ مه با نگرانی‌ و تهدید همراه خواهد بود
  • حمید هیراد از بیمارستان مرخص می‌شود
  • ویروس کرونا هوابرد است
  • منصور اوجی شاعر و چهره ماندگار فارس درگذشت
  • معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: پیشنهاد پرداخت وام اجاره ۱۴۰۰ به ستاد کرونا
  • طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در مترو تهران
  • شرط حضور اصلاح طلبان و اصولگرایان در کابینه مطهری
  • آخرین وضعیت کرونا در ایران و جهان
  • Ad