باغ موزه دفاع مقدس فارس محتوا ندارد

    کد خبر :641861
باغ موزه دفاع مقدس فارس محتوا ندارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت:باغ موزه دفاع مقدس فارس، یک ظرفیت خوب فرهنگی را ایجاد کرده که متأسفانه محتوا ندارد.

 

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس، کار اصلی‌اش این است که بخشی از جنگ را به تصویر بکشد. در همین راستا باغ موزه دفاع مقدس استان فارس هم از سال ۸۷ کلنگ زنی شده و هم اکنون ساختمان موزه و نیز گالری به وسعت ۱۰۰۰ متر ساخته شده و ساختمان اداری هم به بهره برداری رسیده است.

 

وی خاظرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس فارس، یک ظرفیت خوب فرهنگی را ایجاد کرده که متأسفانه محتوا ندارد. سختی کار حل شده، اما عدد خوبی لازم است که محتوای جنگ مربوط به یگان‌های حاضر در جنگ را فراهم کند. فاز یک این پروژه تمام شده و فاز دو و سه هم طراحی شده است. اولویت ما این است که با همت مسئولین استان و امام جمعه و استاندار و شهردار و شورای شهر، موزه و گالری را فعال کنیم و فاز دو وسه را به نتیجه برسانیم.

 

به گزارش ایسنا، وی با یادآوری اینکه استان فارس معادل هفت استان کشور، یا به عبارتی بالغ بر ۲۲۰ هزار رزمنده به جبهه فرستاده بود، افزود: دو لشکر عملیاتی از فارس در جبهه حضور داشته و کمتر استانی است که همچین نیروها و امکاناتی را به جبهه‌ها فرستاده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید