بازی مرکب نام ارزدیجیتالی با رشد فوق العاده

    کد خبر :857186

سریال بازی مرکب که از پلتفرم نت‌فلیکس پخش می‌شود حالا به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های این شبکه تبدیل شده است. در همین راستا این برند رمز ارز مخصوص خود را معرفی کرده که قیمت آن با سرعت سرسام‌آوری در حال رشد است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارپس از موفقیت سریال کره‌ای بازی مرکب حالا یک ارز دیجیتال با نام این سریال و نماد اختصاری squid در بازار رمزارزها عرضه شده و طی یک روز گذشته قیمت آن بیش از ۲۴۰۰ درصد رشد کرده و به ۲.۲۲ دلار رسیده است. هم اکنون ارزش بازار این رمزارز بالغ بر ۱۷۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

اما با این حال کارشناسان توصیه کرده‌اند کاربران با هوشیاری نسبت به خرید این توکن و ورود به بازی مرکب اقدام کنند. در همین راستا هم گزارشاتی منتشر شده که برخی از دارندگان رمزارز اسکویید قادر به فروش آن نیستند.

بر اساس داده‌های مندرج در وب‌سایت مربوط به این رمزارز، فروش اسکویید از هفته گذشته آغاز شده و ظرف چند ثانیه تمامی سکه‌های مجازی عرضه شده هم به فروش رفته‌اند. ظاهراً دست‌اندرکاران این مجموعه اهداف بزرگ‌تری در سر دارند و این رمزارز را برای پلتفرم بازی اینترنتی به نام اسکوییدگیم ایجاد کرده‌اند. در این پلتفرم کاربران می‌توانند با انجام بازی‌هایی مشابه با آنچه در سریال تلویزیون به نمایش درآمده از جوایز بزرگی برخوردار شوند.

البته این بازی‌ها بر خلاف آن‌چه در سریال دیدیم منجر به مرگ شرکت‌کنندگان نخواهد شد و جایزه نهایی هم رقم ثابتی نیست و بسته به تعداد شرکت‌کنندگان در هر دور تغییر می‌کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند رمزارزها را به عنوان جایزه به دست آورند و برای گذراندن مراحل بازی از آنها برای خرید لباس‌های لازم مانند آن‌چه کاراکترهای سریال به تن داشتند، استفاده کنند.

این بازی ارزان نبوده و اگر می‌خواهید در این بازی شرکت کنید باید حداقل‌ ۱۵ هزار دلار و در حداکثرترین شرایط ۳۳ هزار دلار پرداخت کنید. همچنین ۱۰ درصد درآمد بدست آمده از بازی به توسعه‌دهندگان پرداخت می‌شود و ۹۰ درصد بقیه هم به بازیکن برنده تعلق دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید