بازی بانک سرمایه و شمس امروز برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱
    کد خبر :211403

هیأت والیبال استان تهران اعلام کرد که دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شمس امروز به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان جام شهید «محسن حججی» امروز یکشنبه، هشتم بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و ارومیه پیگیری می‌شود.

این رقابت‌ها در حالی برگزار خواهد شد که حضور تیم های بانک سرمایه، شهرداری تبریز، سایپا، پیکان، کاله، شهرداری ورامین و خاتم اردکان در مرحله پلی آف قطعی شده است و چهار تیم شمس، هاوش گنبد، شهرداری ارومیه و ساری 21 برای یک سهمیه باقی مانده با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با وجود بارش شدید برف، تعطیلی مدارس و تردد سخت شهروندان تهرانی در معابر عمومی هیأت والیبال استان تهران اعلام کرد که دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شمس به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

تیم شمس این هفته در خانه والیبال تهران میهمان بانک سرمایه صدرنشین این رقابت‌ها است. نوجوانان شمس نبرد سختی این هفته پیش‌رو دارند و اگر هاوش موفق به شکست ساری شود و بانک سرمایه نیز در دیدار با شمس پیروز میدان باشد، رتبه هشتم جدول به هاوش می‌رسد.

به گزارش فارس، سرمایه با 17 برد و 51 امتیاز در صدر جدول است و شمس با هفت برد و 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود بانک سرمایه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید