بازیکنان استقلال از حاشیه دور شوند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۱
    کد خبر :401045

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان جوان استقلال خود را از فضای مجازی و حاشیه ها دور کنند و تنها تمرکزشان را برای موفقیت خود و تیمشان بگذارند.

مهدی امیرآبادی در گفتگو با مهر و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: با توجه به بردی که استقلال در هفته های اخیر به دست آورده، شرایط بسیار خوبی دارد. شفر به جوانانش اعتماد کرده و حالا آنها اعتماد او را پاسخ داده و بازی های خوبی از خود ارائه داده اند. به شرط آنکه دچار غرور نشده و همین روند را در فوتبالشان ادامه دهند.

وی در خصوص تیم سپاهان گفت: زرد پوشان اصفهانی با امیر قلعه نویی شرایط خوبی پیدا کرده اند. آنها برای کسب سه امتیاز به تهران می آیند و نمی خواهند یک فرصت خوب را از ست بدهند. امیر قلعه نویی هم شناخت خوبی از استقلال و هم تیم خودش دارد و فکر می کنم یکی از زیباترین دیدارهای این فصل باشد.

امیر آبادی در پاسخ به این سوال که بازیکنان دو تیم را نفر به نفر چطور ارزیابی می کنید و کدام تیم بر دیگری برتری دارد؟ گفت: بازیکنان استقلال جوان هستند و آینده فوتبال ایران را تضمین می کنند. مطمئنا اگر وارد حاشیه نشده و خود را از فضای مجازی دور کنند آینده خوبی در پیش خواهند داشت و در مورد بازیکنان سپاهان هم باید بگویم آنها تلفیقی از جوان و با تجربه هستند اما اعتقاد دارم نفرات هر دو تیم در یک سطح است.

وی در مورد نقش کمیته فنی در نتایج اخیر استقلال هم تصریح کرد: از زمانی که فتحی به استقلال آمده احترام به پیشکسوتان بیشتر شده است. حضور نامجو مطلق، مظلومی، بهتاش فریبا و دیگران باعث شده تا وزن تیم استقلال بالاتر بیاید اما اعتقاد دارم کمیته فنی نباید حالت مترسک را داشته باشد و کسی از او اطاعت نکند. نقش این نفرات بزرگ و باتجربه استقلال در کمیته فنی بسیار چشمگیر است. آنها باید در کار شفر ورود کنند و قبل از بازی ها نشست با یکدیگر برگزار کنند، حریف را آنالیز کرده و گزارش خود را به باشگاه ارائه داده تا بتوانند کمکی موثر به استقلال داشته باشند. چون هدف از تشکیل کمیته فنی، دور هم نشستن و صحبت کردن بی فایده نیست بلکه باید تأثیر بسزایی در روند موفقیت استقلال داشته باشند.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: مدت هاست جیری ساناک از استقلال رفته و کسی جانشین او نشده است. درست است که پسر شفر آنالیزور است اما اعتقاد دارم او نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد. بنابراین لازم است کادر فنی، مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی یک نفر را چه خارجی و چه ایرانی به جای ساناک آورده تا بتواند کمک موثری به شفر باشد.

امیرآبادی در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: خوشحالم پرسپولیس بعد از سالها توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. بعد از استقلال که دوبار و پاس تهران که یک بار به قهرمانی دست پیدا کردند باید ببینیم پرسپولیس چه خواهد کرد. من ۶ سال با برانکو کار کردم، او مربی خوبی است و مطمئنم با این نفرات هم می تواند به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کند؟ گفت: پرسپولیس صعودش به فینال را مدیون هوادارانش است. کسانی که در سرما و گرما کنار تیم بودند، از بازیکنان حمایت کردند اما تیم های شرق آسیا، همیشه از غربی ها تکنیکی تر و بهترند ولی امیدوارم با تفکرات خوب برانکو، پرسپولیس بتواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید