بازگشت «مهدی هاشمی» به سینماها بعد از حواشی اخیر

    کد خبر :583707

کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس۳» بیان کرد این اثر سینمایی تا اواخر سال جاری با حضور بازیگران جدید جلوی دوربین می‌رود.

مسعود اطیابی با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «تگزاس ۳» گفت: در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی هستیم و هنوز داستان آن نهایی نشده است.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی بیان کرد: زمان فیلمبرداری این پروژه بستگی به روند نگارش فیلمنامه «تگزاس ۳» دارد، اما آن چه که مشخص است به احتمال زیاد اواخر سال جاری این پروژه را جلوی دوربین می‌بریم، البته همچنان مکان لوکیشن‌های این فیلم مشخص نیست.

کارگردان فیلم «ماه گرفتگی» ادامه داد: بازیگران «تگزاس ۳» همان بازیگران قبلی هستند، البته قرار است تعداد دیگری بازیگر ایرانی نیز به این پروژه اضافه شود.

وی تاکید کرد: از فروش «تگزاس ۲» با توجه به نوع اکران در سینماها می‌توان گفت راضی بودم، اما تاکید می‌کنم که با استفاده از منابع عمومی سالن‌های بسیاری ساخته شده و خالی نگه داشتن این صندلی‌ها جایز نیست.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: به همین دلیل معتقدم باید آثاری تولید شود که مردم بتوانند از سینما به عنوان یکی از تفریح‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده کنند، معتقدم باید آثاری در سینما تولید شود که جذاب باشد و مردم تمایل به دیدن آن داشته باشند، به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنم که آثاری که در آینده می سازم از چنین ویژگی‌هایی برخوردار باشد.

اطیابی در پایان گفت: در کنار این فیلم، چند پروژه دیگر نیز در دست دارم که هنوز برنامه دقیقی برای تولید آن ندارم.

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران «تگزاس ۳» هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید