بازگشت طارمی به تیم ملی فوتبال

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۳۱
    کد خبر :874552
بازگشت طارمی به تیم ملی فوتبال

مجتبی خورشیدی درباره احتمال حضور دوباره مهدی طارمی برای بازی با عراق و امارات در اردوی تیم ملی فوتبال، گفت: اختلافات موجود حل شده است و طارمی به تیم ملی ملحق می‌شود.

وی در خصوص برنامه تیم ملی فوتبال برای حضور در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، افزود: اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی از سوم بهمن شروع می‌شود و چهارم دی همزمان با شروع «فیفادی» لژیونر‌ها هم به اردو اضافه می‌شوند تا تمرینات تیم ملی برای بازی با عراق و امارات پیگیری شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: بازی با عراق هفتم بهمن برگزار می‌شود که امیدواریم همراه با پیروزی باشد و بتوانیم سریع‌ترین و ارزان‌ترین صعود را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزنیم و دل مردم را شاد کنیم، سپس برای بازی با امارات آماده می‌شویم.

اسکوچیچ هفته آینده بازمی گردد

وی در خصوص اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای بازی با عراق، افزود: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فعلا در تعطیلات است و هفته آینده بازمی گردد و هر زمان که نامه اسامی به ما اعلام شود آن را به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم. حدود یک هفته تا ۱۰ روز قبل از بازی با عراق فهرست نهایی تیم ملی اعلام می‌شود.

فدراسیون تنها است

خورشیدی در خصوص برخی اعتراضات نسبت به امکانات تیم ملی، گفت: فدراسیون و رئیس فدراسیون تنها هستند، از همه مسئولان کشور دعوت می‌کنم، آستین‌ها را بالا بزنند تا اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم بخورد و دل مردم شاد شود.

وی افزود: با این وضعیت اقتصادی موجود صعود به جام جهانی روحیه مردم را عوض می‌کند و شور و شعف را به جامعه تزریق خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم مسئولان کمک کنند تا بتوانیم پاداش ۶ برد آخر تیم ملی را به بازیکنان پرداخت کنیم، ضمن آنکه عزیزی خادم هم پیگیر این موضوع است.

صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید