بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه تکذیب شد

    کد خبر :810943
بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه

مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه از ساعت ۲۴ امشب را تکذیب کرد.

جواد هدایتی در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این پرسش که آیا مرز مسافرتی با ترکیه از ساعت ۲۴ امشب بازگشایی می‌شود؟ گفت: از طرف ترکیه به صورت رسمی هیچ پیامی دریافت نکرده‌ایم. معمولاً این خبرها و اطلاعات به صورت غیر رسمی به گوش ما هم می‌رسد اما تا کنون به صورت رسمی و از طریق مراجع دیپلماتیک و به صورت خاص، خبر رسمی که اعلام آمادگی طرف ترکیه‌ای باشد، چیزی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: حتی اگر این آمادگی از طرف ترکیه به ما اعلام شود، قطعاً باید در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب برسد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره اینکه آیا ما با ترکیه در این زمینه مذاکره‌ای داشته‌ایم یا خیر؟ افزود: خیر؛ ما جلسه‌ای نداشته‌ایم و چنین درخواستی قطعاً از طرف ما به آنها ارائه نمی‌شود.

وی درباره مرزهای ایران و عراق گفت: مرزهای مهران و شلمچه برای تردد زائران و مسافران عراق و عتبات عالیات همچنان مسدود است.

هدایتی تصریح کرد: مسدود بودن کلیه مرزهای ایران و عراق اعم از اقلیم کردستان و جنوب عراق پس از مصوبه ستاد ملی کرونا درباره ویروس کرونای انگلیسی همچنان به قوت خود باقی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید