بازداشت عامل بزرگ توزیع روانگردان در تهران

    کد خبر :969655
سرهنگ ضرغام آذین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از بازداشت یک عامل فروش قرص‌های روانگردان و کشف بیش از ۴۵۰۰ حب قرص از این فرد خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین درباره جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های روانگردان توسط مالک یک باب منزل مسکونی در جنوب پایتخت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

دستگیری توزیع‌کننده روانگردان در تهران

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم که از قاچاقچیان سابقه‌دار پایتخت است که در زمینه فروش انواع قرص‌های روانگردان فعالیت گسترده‌ای دارد. با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته نسبت به ورود و اجرای عملیات دستگیری متهم اقدام کرده و موفق شدند متهم را در حال فروش قرص‌های روانگردان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. همچنین با حکم قضایی محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار هزار و ۵۹۰ حب انواع قرص روانگردان و ۲۸۵ گرم مخدر شیشه از محل کشف و ضبط شد.

به گفته آذین، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید