بازداشت دهیار و 4 عضو شورا در یکی از روستاهای صومعه‌سرا

    کد خبر :859977
بازداشت دهیار و 4 عضو شورا در یکی از روستاهای صومعه‌سرا

دادستان صومعه‌سرا در استان گیلان از بازداشت یک دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه‌های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

هادی بشری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری به صورت جدی برخورد می کند، اظهار داشت: در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان با کسی تعارف نداریم و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در برخورد با مفاسد و معرفی آن به دستگاه قضائی، باجدیت دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و نظر به تحقیقات انجام شده از سوی مرجع انتظامی و با عنایت به وجود اسناد و مدارک مستند قضائی، این افراد بازداشت شدند.

دادستان شهرستان صومعه سرا رویکرد فسادستیزانه دستگاه قضائی را در اولویت دانست واظهار داشت: توصیه و تاکید دستگاه قضائی به همه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدامی است که موجب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود.

به گزارش عصرایران، بشری افزود: دستگاه قضائی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی باعزمی جدی پای کار هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید