بارسلونا پیش از دیدار با بایرن حذف می شود؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰
    کد خبر :946545
بارسلونا

بارسلونا شب گذشته نمایش چندان خوبی در خانه برابر اینتر ارائه نداد و با قبول تساوی 3-3 و البته قانون بازی مستقیم در لیگ قهرمانان، حالا عملا شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی ندارد. تیم ژاوی فصل را با درخشش روبرت لواندوفسکی و برتری پرگل 1-5 برابر ویکتوریا پلژن در خانه آغاز کرد، اما در سه بازی بعدی فقط یک امتیاز گرفت و نتوانست روند خوب هفته ابتدایی خود را ادامه دهد.

اینتر روز چهارشنبه 26 اکتبر و در ساعت 18:45 در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو میزبان ویکتوریا پلژن خواهد بود و همان شب بارسلونا در ساعت 21:00 و در ورزشگاه نوکمپ از بایرن مونیخ صدرنشین پذیرایی خواهد کرد. اگر تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل حریف نه چندان مطرح و قدرتمند خود شود، حذف بارسلونا حتی روی کاغذ نیز قطعی شده و این باشگاه پرطرفدار و محبوب برای دومین فصل متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد.

البته تیم ژاوی با کسب پیروزی پرگل در اولین دیدار برابر ویکتوریا پلژن در اولین هفته، عملا حضورش در رتبه سوم را تضمین کرده و سهمیه لیگ اروپا را در دست داد. این اتفاق تنها در صورتی رخ نمی دهد که ویکتوریا پلژن در آخرین بازی و در جمهوری چک با اختلاف بیش از چهار گل برابر بارسلونا پیروز شود و این اتفاقی تقریبا غیرممکن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید