این گوشی های سری گلکسی A سامسونگ دیگر آپدیت دریافت نمی کنند

    کد خبر :858940

اگر شما هم یک گوشی سری گلکسی A سامسونگ دارید که چند سال از خرید آن می‌گذرد، بهتر است بدانید در آینده نزدیک دیگر هیچ گونه آپدیتی دریافت نخواهید کرد. جزئیات توقف ارائه آپدیت برای گوشی‌های Galaxy A سامسونگ را در ادامه همین مطلب بخوانید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_همه سازندگان گوشی موبایل پس از مدتی ارائه آپدیت‌های جدید اندروید و رابط کاربری اختصاصی خود را برای گوشی‌هایشان متوقف می‌کنند اما معمولاً برای مدت طولانی‌تری به ارائه آپدیت‌های امنیتی می‌پردازند. سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و با گذشت چند سال ارائه آپدیت‌های امنیتی برای گوشی‌های Galaxy با فواصل بیشتری صورت می‌گیرد. با این کار سازندگان منابع خود را بر روی ارائه پشتیبانی برای مدل‌های جدیدتر متمرکز می‌کنند.

برای نمونه حالا گوشی‌های گلکسی A20s، گلکسی A30s، گلکسی A50s و گلکسی A70s سامسونگ وارد مرحله تازه‌ای از چرخه پشتیبانی خود شده‌اند و تنها دو بار در سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند. این در حالی است که تا پیش از این چهار بار در سال آپدیت‌ و وصله امنیتی دریافت می‌کردند.

به این ترتیب گوشی‌های گلکسی A20s، گلکسی A30s، گلکسی A50s و گلکسی A70s متعلق به سال 2019 میلادی دیگر هرگز نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید را دریافت نمی‌کنند و صرفاً به مدت یک سال برای آنها آپدیت امنیتی ارائه می‌شود. با پایان یک سال باقی مانده دیگر خبری از ارائه هیچ گونه آپدیتی برای برای گوشی‌های مزبور نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید