اینستاگرام بخش دایرکت را بروزرسانی کرد

    کد خبر :899338

اینستاگرام در طول چند ماه گذشته تغییرات زیادی را در پلتفرم خود ایجاد کرده است. از آن جمله این تغییرات می‌توان به قابلیت نمایش ترتیب زمانی پست‌ها، قابلیت “Take a break” و قابلیت‌های کنترل والدین روی فرزندان اشاره کرد. اینستاگرام همچنین یک قابلیت چک‌آپ امنیتی برای برطرف کردن نگرانی‌های کاربران ارائه کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_با این حال، قابلیت دایرکت اینستاگرام مدت‌هاست که تغییری نکرده است و حالا این بخش با تغییرات جدیدی آپدیت شده است. گفتنی است که اینستاگرام قابلیت دایرکت را برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد بود. در نسخه‌های قبلی اینستاگرام اگر شما می‌خواستید پیامیبه کسی بفرستید محبور بودید که به بخش دایرکت بروید و از صفحه اصلی خارج شوید. حالا این وضعیت تغییر کرده است و شما همزمان با مرور کردن پست‌ها قادر به پاسخ دادن به پیام‌های دایرکت خود خواهید بود. همچنین اگر شما چیز جالبی در اینستاگرام دیدید و خواستید آن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، بلافاصله با فشار دادن و نگه داشتن دکمه share می‌توانید آن را بازنشر کنید.

قابلیت دیگری که به دایرکت اینستاگرام اضافه شده این است که شما حالا می‌توانید ببینید چه کسانی آنلاین هستند تا بلافاصله با آن‌ها وارد چت شوید. اینستاگرام گفته است که در حال کار روی قابلیت دیگری است که به شما اجازه خواهد تا ۳۰ ثانیه از پیش‌نمایش یک آهنگ را به دوستان خود ارسال کنید. این قابلیت ظاهرا با همکاری اسپاتیفای، اپل موزیک و آمازون موزیک ارائه خواهد شد.‌

قابلیت دیگری که به دایرکت اینستاگرام اضافه شده است این است که به شما اجازه می‌دهد تا با تایپ کردن عبارت silent@ در داخل متن پیام خود، از ارسال نوتیفیکیشن به مخاطب‌تان جلوگیری کنید. قابلیت بعدی، امکان ایجاد نظرسنجی با دوستان‌ نزدیک‌تان است. این قابلیت مدتی است که برای کاربران فیس‌بوک مسنجر عرضه شده است و حالا نوبت کاربران اینستاگرام رسیده است.

اینستاگرام علاوه بر ارائه این قابلیت‌ها، امکان تغییر ظاهر اپلیکیشن خود را نیز برای کاربران فراهم کرده است. کسانی که از ظاهر فعلی اینستاگرام خسته شده‌اند حالا می‌توانند آن را با تم‌های جدیدی تغییر بدهند. اینستاگرام گفته است که همه این قابلیت‌ها در ابتدا برای همه کاربران عرضه نخواهد شد و بنابراین دریافت آن‌ها بستگی به این دارد که در کجای دنیا زندگی می‌کنید. با این حال، انتظار می‌رود که این تغییرات به‌زودی برای همه کاربران ارائه بشود و باید کمی منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید