اینستاگرام از این پس در دوره قطعی به کاربران اطلاع می دهد

    کد خبر :852643

به نظر می‌آید اینستاگرام نتوانسته مشکلات مربوط به قطعی سرویس‌های خود را حل کند. بنابراین مدیران این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته‌اند با افزودن قابلیتی به اپیلیکیشن اینستاگرام، کاربران را از وقوع قطعی‌های احتمالی آگاه کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارقطعی چند ساعته خدمات شبکه اجتماعی فیس‌بوک در هفته گذشته موجی از اعتراضات و نارضایتی‌ها را برای این شرکت به ارمغان آورده و باعث شده برخی به فکر کوچ از این پلتفرم به شبکه‌های دیگر مانند تلگرام باشند به‌طوری‌که در آن برهه زمان از کار افتادن شبکه‌های اجتماعی چیزی قریب به 90 میلیون نفر به تلگرام اضافه شدند.

اما به نظر می‌رسد که کاربران باید به این قطعی‌ها عادت کنند و اینستاگرام هم با معرفی قابلیت Account Status اعلام کرده که در آینده قطعی‌های احتمالی را در قالب یک نوتیفیکیشن به اطلاع کاربران خواهد رساند.

در واقع اینستاگرام گفته که مانند سایر شبکه‌های اجتماعی گاهی با مشکلات فنی و قطعی مواجه می‌شود که در این مواقع برخی از کاربران فکر می‌کنند فقط حساب کاربری آن‌ها با مشکل مواجه شده است. بنابراین اینستاگرام برای رفع این مشکل و شفاف‌سازی در مورد ایرادات فنی پلتفرم خود یک سیستم اعلان جدید را آزمایش می‌کند تا کاربران را هنگام رخ دادن این نوع مشکلات مطلع کند.

اینستاگرام ابتدا این ویژگی را  برای کاربران آمریکایی فعال کرده و پس انجام آزمایش‌های اولیه، آن را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد. با استفاده از این قابلیت اگر شبکه‌ اینستاگرام با مشکل مواجه شود کاربران از آن مطلع خواهند شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید