اپل و انتشار آپدیت iOS 16.2 با قابلیت‌های جدید

    کد خبر :960584
آپدیت iOS 16.2

اپل سال 2022 را با انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری بزرگ برای دستگاه‌های خود به پایان می‌رساند. جدیدترین بروزرسانی iOS 16.2 بوده که با تمرکز بر امنیت بیشتر دستگاه منتشر شد.

بازتاب- نسخه جدید یک گزینه حفاظت از داده پیشرفته اضافه می‌کند که رمزگذاری سراسری را برای اطلاعات بیشتر iCloud شما، از جمله پشتیبان‌گیری از دستگاه، محتوای پیام‌ها، یادداشت‌ها و عکس‌ها، به ارمغان می‌آورد. دوست داشته باشید یا خیر، اپل اشتراک گذاری AirDrop را محدود می‌کند و اکنون 10 دقیقه فرصت دارید تا فایل‌ها را با “همه” تغییر دهید تا این ویژگی فقط به مخاطبین بازگردد. این محدودیت ابتدا به چین وارد شد، ظاهراً در تلاشی برای راضی کردن مقاماتی که تلاش می‌کنند جلوی اعتراضات را بگیرند، اما اگر نگران هستید که کسی محتوای ناخواسته را به دستگاه شما منتقل کند، ممکن است مفید باشد.

اگر صاحب آیفون 14 پرو یا پرو مکس هستید، این به‌روزرسانی بسیار مهم است. اکنون می‌توانید پس‌زمینه و اعلان‌های خود را وقتی نمایشگر همیشه روشن 14 پرو شروع به کار کرد، پنهان کنید. این باعث می‌شود بیشتر شبیه برخی از تلفن‌های اندرویدی باشد، اما همچنین می‌تواند حواس‌پرتی‌ها را کاهش دهد و حریم خصوصی را تقویت کنید. Live Activities اکنون برای بازی‌های MLB، NBA و لیگ برتر در همه آیفون‌ها به لطف برنامه تلویزیون در دسترس است، اگرچه برای دیدن آن‌ها از طریق داینامیک آیلند در صفحه اصلی خود به یکی از آیفون 14 پرو نیازمندید.

آپدیت iOS 16.2

سایر پیشرفت‌ها عمدتاً بر روی برنامه‌های جدید و تجدیدنظرهای مورد انتظار تمرکز دارند. اپلیکیشن تخته سفید دیجیتال Freeform که مدت‌ها وعده آن را داده بود، بالاخره آمد و ابزاری جهت همکاری بصری برای جلسات فکری است. حالت کارائوکه Apple Music اکنون در دسترس است و برنامه Weather اکنون شامل یک بخش اخبار می‌شود. اگر از آیفون خود برای کنترل یک خانه هوشمند استفاده می‌کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید اپل برنامه Home را با معماری جدیدی ارائه کرده است که وعده می‌دهد سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر باشد. اکنون که دستگاه‌های Matter آماده هستند، این ممکن است مفید باشد.

برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید آپدیت را دریافت کرده و به نصب آن بپردازید. اپل درصدد بوده آپدیت‌های دیگر را سال 2023 منتشر کند و به نوعی این آپدیت آخرین بروزرسان سال جاری محسوب می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید