اپل واچ سری 8 این شکلی خواهد بود (یک تغییر محسوس)

    کد خبر :910850

سابقه اپل نشان داده که هر سال باید مدل جدیدی از ساعت هوشمند اپل واچ را شاهد باشیم. سال 2022 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و باید شاهد رونمایی اپل واچ سری 8 به عنوان یک محصول نسل جدید باشیم.

بازتاب- شرکت اپل اگرچه قصد دارد ماه سپتامبر یا اکتبر اپل واچ جدید را معرفی کند، اما تاکنون هیچ اشاره‌ای به آن نداشت. البته همیشه این کمپانی پیش از رونمایی به هیچ اطلاعاتی اشاره ندارد. اپل سال گذشته با معرفی ساعتی با کمترین تغییرات طراحی، نشان داد که افشاگران چندان به حقیقت اشاره ندارند. حال کارشناسان معتقدند که اپل سال جاری تغییرات کافی را برای ساعت هوشمند خود به خرج خواهد داد.

گزارش‌های متعددی گفته بود که اپل واچ سری 7 دارای طراحی لبه‌های مسطح خواهد بود، اما این امر محقق نشد و در مقابل، ساعت با طراحی دوارتر و نمایشگر بزرگ‌تر از راه رسید. ShrimpApplePro، یک افشاکننده نسبتاً جدید است که همچنین اولین کسی بود در مورد طراحی مجدد آیفون 14 پرو افشا کرد، از منابع خود شنیده است مدل آینده اپل واچ، احتمالاً سری 8 یک شیشه تخت هم دارد.

در حالی که سال گذشته یک مدل معرفی نشده اپل واچ با صفحه‌نمایش تخت را گزارش می‌کرد، FrontPageTech اشاره کرده بود که طراحی جدید ممکن است برای واچ سری 8 باشد و نه 7 و دقیقاً همین اتفاق افتاد. حال ShrimpApplePro تصمیم گرفت رندرهایی مربوط به این ساعت را ایجاد کرده و منتشر کند. طراحی که نشان می‌دهد اپل واچ سری 8 را باید ساعتی تکامل یافته در طراحی دانست. برخلاف گوگل پیکسل واچ، این مدل به مربع نزدیک‌تر خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید