اپل مشکل آنلاک نشدن آیفون ۱۳ با اپل واچ را «به‌زودی» رفع خواهد کرد

    کد خبر :851685
اپل مشکل آنلاک نشدن آیفون ۱۳ با اپل واچ را «به‌زودی» رفع خواهد کرد

اپل اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک و با پچ نرم‌افزاری، مشکل ویژگی «آنلاک کردن با اپل واچ» در سری آیفون ۱۳ را رفع خواهد کرد.

سرانجام پس از چند روز سکوت، اپل تأیید کرد که مشکل قابلیت «آنلاک کردن با اپل واچ» توسط یک پچ نرم‌افزاری رفع می‌شود. اخیرا سندی نیز منتشر شده است که تأیید می‌کند این مشکل به خانواده آیفون ۱۳ محدود می‌شود. متنی که اپل به اشتراک گذاشته واضح است و بر اساس آن، باگ مورد نظر تنها برای بعضی از کاربران آیفون ۱۳ دردسرساز شده.

اپل در سند مذکور نوشته است:

اپل مشکلی شناسایی کرده که در آن Unlock with Apple Watch ممکن است با دستگاه‌های آیفون ۱۳ کار نکند. اگر سعی کنید قفل دستگاه را هنگامی که ماسک بر صورت دارید با ساعت هوشمند خود باز کنید، با پیام «امکان برقراری ارتباط با اپل واچ وجود ندارد» روبه‌رو می‌شوید یا به‌طور کلی نمی‌توانید دستگاه خود را باز کنید.

به گزارش زومیت، در ادامه متن آمده است که مشکل مذکور در نرم‌افزار برطرف می‌شود. البته در متن منتشرشده زمان خاصی مشخص نشده است.

کاربر Monzilla88 در ردیت اولین بار این مشکل را روز جمعه در ساب‌ردیت AppleWatch گزارش کرد. کسانی که پس از او مشکل را گزارش کردند، ادعا می‌کنند که آیفون ۱۳ پرو و اپل واچ SE آ‌ن‌ها دارای آخرین به‌روزرسانی iOS و watchOS است.

فردی که برای اولین بار مشکل را گزارش کرد، گفت با کارهای مختلفی مانند جفت‌سازی دوباره، بازنشانی هر دو دستگاه، فعال و غیر فعال کردن گذرواژه و موارد دیگر سعی در حل این باگ داشته است. در نهایت افراد بیشتری این مشکل را گزارش دادند و اعلام کردند تمامی کارهایی که این فرد انجام داده است و حتی در بعضی موارد، پا فراتر گذاشته‌اند؛ اما باگ رفع نشده است.

قابلیت Unlock with Apple Watch همچنان به‌خوبی روی iOS 15 در مدل‌های قدیمی آیفون از جمله آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون X کار می‌کند. صحبت‌های انجام‌شده درباره این مسئله در انجمن‌های طرفداران اپل در حال افزایش است. امیدواریم این شرکت به‌سرعت مشکل مذکور را رفع کند تا کاربران بتوانند به‌راحتی و بدون استفاده از Face ID دستگاه خود را باز کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید