اپل بروزرسان iOS 15.0.1 را منتشر کرد

    کد خبر :850018

یادتان می‌آید زمانی که یک آپدیت بزرگ iOS منتشر می‌شد چون چندین ماه را در حالت بتا و آزمایشی گذارنده بود کاملا بدون باگ منتشر می‌شد؟ خب، من هم یادم نمی‌آید، اما شاید زمانی اینطور بوده باشد! اپل به‌تازگی با انتشار آپدیت iOS 15.0.1 و همچنین iPadOS 15.0.1 نشان داد iOS 15 چندان هم بدون مشکل نبوده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–اپل این آپدیت‌ها را برای رفع مشکلات گزارش شده کاربران آیفون و آی‌پد به‌تازگی منتشر کرده است.  در توضیحات آپدیت iOS تنها به رفع اشکال بازگشایی قفل آیفون با اپل واچ اشاره کرده است و در توضیحات iPasdOS نیز تنها عبارت رفع باگ نوشته شده است. اگر در آیفون یا آیپد خود با مشکل مواجه هستید بهتر است سریعا برای نصب این آپدیت اقدام کنید.  اگر از صاحبان گوشی‌های آیفون هستید که دارای سیستم عامل iOS 15 است، با دریافت این بروزرسانی می‌توانید مشکلات به وجود آمده را رفع کنید. البته این نکته حائز اهمیت است که باید بررسی کنید آیا در نسخه اصلی با مشکلی رو به رو بودید یا خیر.

اپل در هفته‌های گذشته بروزرسان iOS 15 را برای بیشتر محصولات خود منتشر کرده که متاسفانه برخی از کاربران با مشکلاتی رو به رو شدند. بنابراین باید انتظار داشت که این مسئله فعلی هم بزودی رفع شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید