اپل برای سری آیفون 15 پرو گزینه رنگی جدید در نظر گرفت

    کد خبر :977529
آیفون 15 پرو

شرکت اپل در نظر دارد سری آیفون 15 را سپتامبر 2023 معرفی کند. این خانواده چهار مدل داشته و هر یک با مشخصات سخت افزاری خاص خود عرضه می‌شوند. به تازگی تصاویر رندر و اطلاعاتی درباره سری آیفون 15 پرو منتشر شد.

بازتاب-به گفته یکی از افشاگران صنعت تلفن هوشمند، اپل قصد دارد سال 2023 برای سری آیفون 15 پرو رنگ جدیدی تدارک بیند. این گزینه رنگی dark red یا همان قرمز تیره است و طبق تصویر منتشر شده، جلوه ظاهری خاصی به آیفون 15 پرو خواهد بخشید.

شرکت کوپرتینویی همیشه برخی قابلیت و پیکربندی خاص را برای سری پرو در نظر گرفته و گویی سری آیفون 15 پرو هم چنین هستند. اطلاعات خاصی از مجموعه آیفون 15 در دست نیست اما این را می‌دانیم که چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس خواهد داشت.

آیفون 15 پرو

اپل از چیپست A17 بایونیک بهره خواهد گرفت و مدل‌های ساده از چیپست A16 قدرت می‌گیرند. برنامه‌ای که همیشه اپل به دنبال آن بوده و سال 2022 هم چنین شد. به هر حال اطلاعات کافی از نسل بعدی آیفون در دست نیست و اگر گزینه رنگی قرمز تیره در کار باشد، بی شک مخاطبان زیادی کسب خواهد کرد.

در سال‌های اخیر گزینه رنگی متنوع و خاصی برای آیفون‌ها تدارک دیده شده و قرار است سری آیفون 15 هم چنین باشند. در اخباری مرتبط گفته شده یک مدل اولترا هم وجود دارد که برترین نسخه بوده و جایگزین پرو مکس می‌شود.

تا زمانی که اپل این خبر را تایید نکند نباید به آن دامن زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید